eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTechnilogia Stealth i iskraRe: Technilogia Stealth i iskra
  • Data: 2014-02-12 01:02:41
    Temat: Re: Technilogia Stealth i iskra
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Tue, 11 Feb 2014 03:17:13 -0800 (PST), k...@g...com
    napisał(a):

    > W dniu wtorek, 11 lutego 2014 11:46:04 UTC+1 użytkownik Gotfryd Smolik news
    napisał:
    >> On Mon, 10 Feb 2014, megrimsES wrote:
    >>
    >>
    >>
    >>> W dniu 2014-02-10 20:49, k...@g...com pisze:
    >>
    >>>> Przed chwilą w programie Galileo próbowali oszukiwać radary.
    >>
    >>>> Jedynie maskowanie w technologii Stealth dało radę o wiele
    >>
    >>>> lepszemu radarowi niż Iskra. [...]
    >>
    >> ^^^^^^^^
    >>
    >>>> Radar wyświetlił komunikat że za mała powierzchnia pomiaru.
    >>
    >>
    >>
    >> Sugerujesz, że Iskra przejmowałaby się brakiem warunków do pomiaru? ;)
    >>
    >> Inaczej: czy ta "lepszość" aby nie polega na tym, że to nie jest
    >>
    >> radar do warunków bojowych "lepiej próbować oszacować niż nie
    >>
    >> podać niczego", a coś bardziej zbliżonego do narzędzia pomiarowego?
    >>
    >> :D
    >>
    >>
    >>
    >> pzdr, Gotfryd
    >
    > Od`razu napisz że policjanci sami pokrętłem wprowadzają prędkość jaką pokazują
    złapanemu.

    Iskra rejestruje zawsze najszybszy odebrany sygnał (o najwyższej
    częstotliwości dudnienia z sygnałem źródłowym).
    Tym różni się od w zasadzie wszystkich innych radarów drogowych, które
    rejestrują sygnał najmocniejszy.
    Jest to własność tego radaru, jak najbardziej opisana w instrukcji obsługi
    i w danych technicznych.

    Dzięki temu teorerycznie nadaje się do np. mierzenia prędkości
    motocykliście który wyprzedza ciężarówkę.

    Tyle że właśnie efektem ubocznym takiej konstrukcji jest to, że zmierzona
    zostanie prędkość czegokolwiek - np. podwójnego echa radarowego, albo echa
    ruchomych części pojazdu poruszających się chwilowo szybciej niż sam
    pojazd, albo echa szybszego pojazdu będącego jeszcze całkiem daleko.
    A radar już nie mówi co zmierzył, podaje tylko prędkość.

    Pooglądałem sobie kiedyś policjanta który męczył się z tym sprzętem.
    Tyle że policjant był na tyle uczciwy że zatrzymywał tylko jak na oko było
    widać że kierowca jedzie szybko, i radar akurat też pokazał szybko.
    Tych którzy jechali powoli, nie zatrzymywał nawet jak radat pokazywał
    prędkości znacznie przekraczające dozwolone.

    Gorzej że ten sam radar używany jest też w fotoradarach, które już tak
    uczciwe nie są.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: