-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Technika jazdy samochodem osobowym
Date: Wed, 18 Jan 2012 12:13:43 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 24
Message-ID: <jf69hd$k0f$1@inews.gazeta.pl>
References: <1hhx35wm9im4u.aiskbwx9g9zh$.dlg@40tude.net>
<jeqfmi$1gm$1@mx1.internetia.pl> <jerk10$rav$1@mx1.internetia.pl>
<jesoqq$1g1$1@mx1.internetia.pl> <jespad$37n$1@mx1.internetia.pl>
<jevjhb$lm9$1@mx1.internetia.pl>
<t06vfdfw7ye3.dlko1d5uc7ge$.dlg@40tude.net>
<jf25tf$vs0$1@mx1.internetia.pl> <jf3a7e$oqp$1@cyberdyne-t3.maslag.pl>
<jf4n8j$2s3$1@mx1.internetia.pl> <jf4nsi$61m$1@mx1.internetia.pl>
<1j5n35qiwy156.g6pco37k5ttp$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: azk231.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1326885229 20495 83.27.148.231 (18 Jan 2012 11:13:49 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 18 Jan 2012 11:13:49 +0000 (UTC)
Importance: Normal
In-Reply-To: <1j5n35qiwy156.g6pco37k5ttp$.dlg@40tude.net>
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3538.513
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3538.513
X-User: jjll
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2427527
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości
>Ale teorie o wyższej sprawności silnika dwusuwowego są myślę jak
>najbardziej słuszne.
>Bo to dopiero praktyka to weryfikuje stawiając przed konstruktorem
>silnika
>dwusuwowego dużą ilość problemów nie do przeskoczenia, przez co cała
>teoria
>bierze w łeb.
>A jeżeli chcesz materialny skutek tych teorii, to jest sobie
>najsprawniejszy na świecie silnik spalinowy (zdaje się że w ogólności
>również najsprawniejszy cieplny) i właśnie jest silnikiem dwusuwowym.
>Tak sprawnego czterosuwa jeszcze nikt nie dał rady wybudować.
>Problem jest taki, że ta teoria daje się przekuć w praktykę dopiero w
>wielkiej siłowni okrętowej, gdzie różne wady silnika dwusuwowego
>widocznie
>daje się rozwiązać inaczej niż się to nie udaje w motoryzacji.
Tak jest. Bo to jest dwusuwowy diesel, z zaworem (albo i zaworami), z
doladowaniem, wolnoobrotowy (~100/min) i malo przypomina silnik z
syrenki :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 18.01.12 13:35 Artur Maśląg
- 17.01.12 21:12 Adam Płaszczyca
- 17.01.12 22:54 Adam Płaszczyca
- 17.01.12 22:55 Adam Płaszczyca
- 21.01.12 17:01 jerzu
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-03 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-03 Beztłumikowcy
- 2025-01-03 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2025-01-03 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-03 [OT] nowe osoby w grupach?
- 2025-01-03 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=