    From: janusz_k <J...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Te małe bidne chińskie łapki..
    Date: Tue, 30 Jun 2015 17:10:35 +0200
    <mm1e9n$o4j$1@node1.news.atman.pl> <mm225b$3sj$1@node2.news.atman.pl>
    <mm2chm$nnv$1@node1.news.atman.pl>
    <5585171c$0$27511$65785112@news.neostrada.pl>
    <mm4lkt$1ut$1@node1.news.atman.pl>
    <5585e3f0$0$8368$65785112@news.neostrada.pl>
    <mm4q4d$pce$1@node2.news.atman.pl>
    <5585ee59$0$27521$65785112@news.neostrada.pl>
    <mm517l$io$1@node2.news.atman.pl>
    <558667f7$0$8381$65785112@news.neostrada.pl>
    <mm7for$d77$1@node2.news.atman.pl>
    <5587e92b$0$2187$65785112@news.neostrada.pl>
    <5588f3b3$0$8382$65785112@news.neostrada.pl>
    <558945eb$0$27508$65785112@news.neostrada.pl>
    <mmsa6q$h8k$1@speranza.aioe.org>
    <i6rm1gaq60og.1rzbxnfsgpu9b$.dlg@40tude.net>

    W dniu 2015-06-30 o 07:48, J.F. pisze:

    > IMO nie - srodek sie wyczyscil i kabli B nie ma. Sa tylko A i C.
    >
    > Troche w tym winy klientow - najpierw patrzyli na cene i kupowali A
    > zamiast B,
    Ale wiesz że 90% klientów tak ma, potem zostajesz przed wyborem A lub C
    gdzie sprzedawca wciska ci że A to B.

    >potem patrzyli na cene i sie zastanawiali czy ktos im nie
    > wciska A w cenie B :-)
    No właśnie, bardzo często widzę taką praktykę i szlag człowieka może trafić.

    > Poza tym ... placic za kable wiecej niz za miernik ? :-)
    Jak się ma miernik wart karton takich kabli :) to co mam zrobić.
    Kable się niszczą przy częstym używaniu, nawet porządne.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

    ---