    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Te małe bidne chińskie łapki..
    Date: Thu, 18 Jun 2015 17:26:24 +0200

    Pan J.F. napisał:

    > a kiedy zlikwidowano te klasy 9, 10 , 11 ?

    Razem z dodaniem VIII klasy szkoły podstawowej -- wtedy postanowiono
    wprowadzić odrębną numeracje licealną. Teraz znów by warto było numerację
    uciąglić, bo przy trójetapowej szkole trudno się połapać. Ja czasem nie
    mam pewności, gdy młódź mówi, że chodzi do drugiej klasy. Czy to gimnazjum,
    czy do liceum.

    Jarek

    --
    Z tyłu liceum, z przodu muzeum.