  • Data: 2015-06-18 17:10:49
    Temat: Re: Te małe bidne chińskie łapki..
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zbynek Ltd. pisze:

> [...]
    4/3/4/1/8/44244_big.jpg

    > aaa, ale ludzie tak długo nie żyją. W mojej pamięci było to od 7
    > klasy. Sprawdziłem na świadectwie - też od 7.

    Miałem od szóstej, dobrze pamiętam. Od siódmej była chemia. Zbiór zadań
    też mi znany -- do dwóch klas, bo w ich programie były zagadninia takie
    bardziej okołomechaniczne. W ósmej już uczyli o prądzie -- prawo Ohma
    było, jak lampy działają, i jak radio. Program rozsądny, rzeczy pożyteczne,
    do ogarnięcia młodym umysłem i dobre jako podstawa do wyjaśniania działania
    świata.

    --
    Jarek