  • Data: 2015-06-12 08:35:35
    Temat: Re: Tce 0.9 czy 1.0 MPI
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 10 Jun 2015 23:56:11 -0700 (PDT), Konfabulator

    > Ja bym brał tę Corsę. Mam od 7 lat Astrę i nigdy nic w niej nie robiłem
    > poza serwisami salonowymi. Przy przebiegu 10tys rocznie, nawet klocki
    > fabryczne jeszcze są :)

    Ale między Corsą a Astrą to w zasadzie przepaść jest.
    To jakby z taczki przesiąść się do karety. :>

    Do 80 tkm to umówmy się, większość dojeżdża bez ruszania czegokolwiek,
    zatem nie ma szczególnego szału. Nawet w mojej Fabce (a to półka niżej niż
    Astra) pierwsze co strzeliło to wadliwa pompa paliwa (przy 80tkm).
    Wcześniej oczywiście gumy wahacza trzeba było wymienić, bo trzeszczały,
    oraz zajechane jazdą na ręcznym łożysko prawe tylne. :P

    Klocki przednie wymieniałem w obecnym aucie pierwszy raz po 80 tkm (po ~3
    latach). Tylne przy 100. :P Serwisanci byli w szoku, bo większość wymienia
    po 30-40 najdalej. :P

    --
    Pozdor Myjk