  • 31. Data: 2011-01-24 13:02:28
    Temat: Re: Tata Safari fajne auto... ale to przyśpieszenie?
    Od: "gri" <s...@a...er>

    news:4d3d586a$0$2454$65785112@news.neostrada.pl...
    > Choć może kogoś kto potrzebuje auta w cięższy teren, w którym SUV sobie
    > rady nie da, może ten kloc skusić.

    Targetem tego auta jest grupa budowlańcow do jeżdżenia po niewielkich
    wertepach budowanej instalacji. Po kontrakcie złom.
    Po co wydawać więcej, skoro można mniej, a żadnych zawrotnych prędkości
    uzyskiwać się nie będzie.

  • 32. Data: 2011-01-24 16:30:46
    Od: scob <9...@t...pl>

    W dniu 2011-01-24 11:40, Pan Piskorz pisze:
    > Frontiera.

    frontera?

  • 33. Data: 2011-01-24 16:45:16
    Od: Piotr Czyż <i...@i...com>

    krz pisze:

    > masz tu crash test chińskiej terenówki:
    > http://www.youtube.com/watch?v=DZWy_fASSiQ&feature=p
    layer_embedded

    > Co prawda to nie tata (chyba?), ale jakoś nie sądzę, aby tata wypadła
    > lepiej..

    A tu "amerykańsko-europejskiego" forda rangera
    http://www.youtube.com/watch?v=xdvEIMq6vGI

    i tu i tu tandeta - akurat terenówki w crash testach średnio sobie radzą.

    --
    Piotr Czyż

  • 34. Data: 2011-01-24 17:47:35
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 24 Jan 2011 11:52:33 +0100, kamil d wrote:

    >No zgadza się. Chińczycy ten projekt kupili i sprzedają pod swoją marką.
    >Kiedy Niemcy sprzedawali rozlatującą się Fronterę to było ok, kiedy
    >robią ją Chińczycy to robi się skandal a przecież to dokładnie ta sama
    >konstrukcja.

    Wtedy wszystkie sie tak rozpadaly. Dzis klient wymaga czegos wiecej.

    No i jakos wypadkowosc spada od lat. Cos chyba pomaga.

    J.

  • 35. Data: 2011-01-24 17:59:17
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 24 Jan 2011 05:29:52 +0100, Pan Piskorz wrote:
    >Bądź łaskaw zauważyć,
    >że wiele chińskich aut to kontynuacja europejskiej produkcji.
    >Jako europejskie były super kul, jako chińskie - "catastrophe".

    Bo to jest jeszcze kwestia jakosci.
    A ta w chinstkich towarach potrafi byc bardzo zmienna.
    Od przyzwoitej do tragicznej.

    Co warte samochody to niestety nie wiem.

    J.

  • 36. Data: 2011-01-24 18:11:04
    Temat: Re: Tata Safari fajne auto... ale to przy?pieszenie?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Wtedy wszystkie sie tak rozpadaly. Dzis klient wymaga czegos wiecej.

    Przecież ma wybór.
    Może kupić podobnego klocka, tyle że współczesnego, ale za to za 4 razy
    tyle.

  • 37. Data: 2011-01-24 18:23:31
    Od: Adam Krawczyk <a...@a...secretkey.eu>

    Dnia Mon, 24 Jan 2011 11:38:18 +0100, użytkowmik Marcin "Kenickie" Mydlak
    napisał(a):

> [...]
    2/125.aspx

    > Tylko zauważ, że Frontera jest autem sprzedawanym od 1991r. praktycznie
    > bez poważnych modernizacji konstrukcyjnych do końca produkcji. Czyli to
    > praktycznie projekt z końca lat 80-tych ubiegłego stulecia.

    Tak, racja. Wyszukaj CGV (Chrysler Grand Voyager) na w/w stronie, projekt
    młodszy (fakt klasa inna SUV kontra MPV). Im młodszy CGV tym gorszy.

    Teraz porównajmy wyniki CGV z Kia Carens albo VW Sharan z Kia Carnival.
    Koreańskie nie zawsze są gorsze jeśli o bezpieczeństwo wam chodzi.

    Adam Krawczyk - Ruda Śląska
    Citroen Xantia '93 1.9i (DKZ) + ECU (LFZ) Vizeks Compilation
    Toyota Corolla '96 1,3 XLI (4E-FE)

  • 38. Data: 2011-01-24 20:11:12
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 24 Jan 2011 18:11:04 +0100, Cavallino wrote:

    >Przecież ma wybór.
    >Może kupić podobnego klocka, tyle że współczesnego, ale za to za 4 razy
    >tyle.

    Moze tez kupic taki sprzed 5 lat i miec nadzieje ze jest pod kazdym
    wzgledem lepszy niz ten chinski .

    J.

  • 39. Data: 2011-01-24 20:56:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Moze tez kupic taki sprzed 5 lat i miec nadzieje ze jest pod kazdym
    > wzgledem lepszy niz ten chinski .

    Przez 5 lat cena nie spadnie do 25 początkowej.
    Więc już 10 i więcej musiałoby wchodzić w rachubę.
    I tu już się robi dylemat, bo może wyjść ze konstrukcyjnie to to samo, tyle
    że tu nowe, a tam stare, zużyte i skorodowane, a płacisz wyłącznie za
    znaczek na masce.

    Czyli typowy polski wybór - kupi się strucla, bo lepiej się szpanuje pod
    dyskoteką.

  • 40. Data: 2011-01-24 21:03:35
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 24 Jan 2011 20:56:06 +0100, Cavallino wrote:

> [...]
    >I tu już się robi dylemat, bo może wyjść ze konstrukcyjnie to to samo, tyle
    >że tu nowe, a tam stare, zużyte i skorodowane, a płacisz wyłącznie za

    No widzisz, ty masz doswiadczenie z Kia i Renault, a ja Daewoo i
    Fordem, i pewnie stad roznica pogladow :-)

    >Czyli typowy polski wybór - kupi się strucla, bo lepiej się szpanuje pod
    >dyskoteką.

    Przeciez za 20zl mozna przylepic znaczek "Luxus" ..

    J.