  • 21. Data: 2011-01-24 11:02:40
    Temat: Re: Tata Safari fajne auto... ale to przyśpieszenie?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 24 Jan 2011 05:29:52 +0100 osobnik zwany Pan Piskorz
    wystukał:

    > Bądź łaskaw zauważyć,
    > że wiele chińskich aut to kontynuacja europejskiej produkcji. Jako
    > europejskie były super kul, jako chińskie - "catastrophe".

    nie kontynuacja a kopia wizualna, z kiepskich materiałów

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 22. Data: 2011-01-24 11:26:02
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    W dniu 2011-01-23 23:08, krz pisze:
    > masz tu crash test chińskiej terenówki:
    > http://www.youtube.com/watch?v=DZWy_fASSiQ&feature=p
    layer_embedded

    > Co prawda to nie tata (chyba?), ale jakoś nie sądzę, aby tata wypadła
    > lepiej..

    Dziwnym trafem perfekcyjne dzieło słynnych "niemieckich inżynierów"
    rozpada się w identyczny sposób:
    http://euroncap.com/tests/opel_vauxhall_frontera_200
    2/125.aspx

    --
    kamil d

  • 23. Data: 2011-01-24 11:38:18
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-01-24 11:26, kamil d pisze:
    layer_embedded

    > Dziwnym trafem perfekcyjne dzieło słynnych "niemieckich inżynierów"
> [...]

    Tylko zauważ, że Frontera jest autem sprzedawanym od 1991r. praktycznie
    bez poważnych modernizacji konstrukcyjnych do końca produkcji. Czyli to
    praktycznie projekt z końca lat 80-tych ubiegłego stulecia.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 24. Data: 2011-01-24 11:40:50
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-01-24 11:02, masti pisze:
    > nie kontynuacja a kopia wizualna, z kiepskich materiałów

    Otóż nie,
    wiele aut zyskuje w Chinach drugie życie.
    W tym wypadku - Opel Frontiera.
    To nie kopia, to zupełnie legalna produkcja.
    P.

  • 25. Data: 2011-01-24 11:41:46
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    W dniu 2011-01-23 23:07, Mateusz pisze:
    > funkcjonalność pozostawia sobie wieeele do życzenia... np kontrolki
    > świateł i wycieraczek... zgroza.

    Gdzie tu "zgroza" funkcjonalna:
    http://photos03.otomoto.pl/photos/original/C16/21/90
    /C16219074_8.jpg
    Dwie dźwignie przy kierownicy, reszta sprzętu na konsoli środkowej,
    gdzie tutaj może być problem z funkcjonalnością?

    > Chyba, że po prostu tęsknisz za takim skostniałym, prostym designem.

    Gdyby było inaczej to ten samochód nie nazywał by się Tata tylko
    Mercedes i kosztował kilka(naście?) razy więcej. Auto wygląda tanio bo
    jest tanie.

    --
    kamil d

  • 26. Data: 2011-01-24 11:43:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:ihjkre$g03$1@news.dialog.net.pl...

> [...]
    > bez poważnych modernizacji konstrukcyjnych do końca produkcji. Czyli to
    > praktycznie projekt z końca lat 80-tych ubiegłego stulecia.

    A chińszczyzna to niby kiedy była faktycznie projektowana?
    Przecież powszechnie wiadomo, że to auta dekadę czy dwie do tyłu.
    Czyli konstrukcyjnie mają tyle samo lat, co ulubiony przez Polaków złom
    ściągany z zachodnich szrotów, za to nie są skorodowane.

  • 27. Data: 2011-01-24 11:46:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "kamil d" <k...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Dwie dźwignie przy kierownicy, reszta sprzętu na konsoli środkowej, gdzie
    > tutaj może być problem z funkcjonalnością?

    Wygląda prawie jak Dacia.
    Tyle że nie ma jej plusów, kosztuje tyle co nowe SUV-y.

    > Gdyby było inaczej to ten samochód nie nazywał by się Tata tylko Mercedes
    > i kosztował kilka(naście?) razy więcej. Auto wygląda tanio bo jest tanie.

    No nie bardzo właśnie.
    Duster jest tańszy.
    Choć może kogoś kto potrzebuje auta w cięższy teren, w którym SUV sobie rady
    nie da, może ten kloc skusić.

  • 28. Data: 2011-01-24 11:52:33
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    > Tylko zauważ, że Frontera jest autem sprzedawanym od 1991r. praktycznie
    > bez poważnych modernizacji konstrukcyjnych do końca produkcji. Czyli to
    > praktycznie projekt z końca lat 80-tych ubiegłego stulecia.

    No zgadza się. Chińczycy ten projekt kupili i sprzedają pod swoją marką.
    Kiedy Niemcy sprzedawali rozlatującą się Fronterę to było ok, kiedy
    robią ją Chińczycy to robi się skandal a przecież to dokładnie ta sama
    konstrukcja.

    --
    kamil d

  • 29. Data: 2011-01-24 12:06:21
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 24 Jan 2011 11:40:50 +0100 osobnik zwany Pan Piskorz
    wystukał:

    > Otóż nie,
    > wiele aut zyskuje w Chinach drugie życie. W tym wypadku - Opel
    > Frontiera.
    > To nie kopia, to zupełnie legalna produkcja. P.

    jedna z nielicznych. Ale ich bezpieczeństwo było jednym z powodów
    zaprzestania produkcji w Europie.

  • 30. Data: 2011-01-24 12:52:40
    Od: z <z...@g...pl>

    Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

    > Tylko zauważ, że Frontera jest autem sprzedawanym od 1991r. praktycznie
    > bez poważnych modernizacji konstrukcyjnych do końca produkcji. Czyli to
    > praktycznie projekt z końca lat 80-tych ubiegłego stulecia.

    I przez to ma być bardziej niebezpieczny niż seicento?
    Może na tej podstawie zakazać sprzedaży tego w Polsce?
    Hipokryzja lobbystów nie zna granic.