  • 41. Data: 2011-01-24 21:08:25
    Temat: Re: Tata Safari fajne auto... ale to przy?pieszenie?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    news:vkmrj698e1vpeubrdn0762m5bls06ot3n4@4ax.com...

    > No widzisz, ty masz doswiadczenie z Kia i Renault, a ja Daewoo i
    > Fordem, i pewnie stad roznica pogladow :-)

    Z 10 latkami to mam doświadczenie wyłącznie z BMW, Audi, VW i Oplem. ;-)

  • 42. Data: 2011-01-24 22:56:50
    Temat: Re: Tata Safari fajne auto... ale to przyśpieszenie?
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > i tu i tu tandeta - akurat terenówki w crash testach średnio sobie radzą.

    Średnio sobie radzą ze ścianą tudzież jakimś rozmiarowym "rówieśnikiem". Za
    to z Seicento, Smartem i Tico radzą sobie w sam raz ;)

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 43. Data: 2011-01-24 23:55:43
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 24 Jan 2011 21:08:25 +0100, Cavallino wrote:

    >Z 10 latkami to mam doświadczenie wyłącznie z BMW, Audi, VW i Oplem. ;-)

    Wystarczy twoje doswiadczenie z nowym renault i nowa alfa, i moje ze
    starym fordem :-)

    J.

  • 44. Data: 2011-01-25 01:31:18
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 11-01-23 23:14, Lucjan pisze:

    > W takim dieslu nie sądze...

    Przeciez ten silnik to miernota. Passat 2.0TDI 140KM idzie przecietnie a
    co dopiero budka telefoniczna o wadze ponad 2 ton.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej

  • 45. Data: 2011-01-25 09:30:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Wystarczy twoje doswiadczenie z nowym renault i nowa alfa, i moje ze
    > starym fordem :-)

    Nie wiem komu wystarczy i do czego.
    Mnie akurat bardziej interesują moje doświadczenia, czyjeś, które są z nimi
    sprzeczne, nic a nic
    Wśród nowych miałem auta bezawaryjne, wśród starych również.
    Tylko procenty diametralnie odwrotne.

  • 46. Data: 2011-01-25 15:45:31
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    DoQ wrote:

    > Raczej masa własna i przełożenia. Opór powietrza do prędkości 100km/h
    > nie ma aż tak dużego znaczenia.

    Przy aerodynamice jak otwarta lodówka to już może trochę mieć

    pzdr
    \SK

  • 47. Data: 2011-01-25 15:48:28
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Marek Dyjor wrote:
> [...]
    layer_embedded

    > mogliby z litości dla ofiar zamiast poduszek zamontować zwykłe granaty,
    > przynajmniej by nie cierpieli.
    >
    > Czy te urządzenia wolno sprzedawać w europie? :)

    Te urządzenia produkowano w Europie.

    \SK

  • 48. Data: 2011-01-26 15:44:59
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    > Teraz porównajmy wyniki CGV z Kia Carens albo VW Sharan z Kia Carnival.
    > Koreańskie nie zawsze są gorsze jeśli o bezpieczeństwo wam chodzi.

    VW Sharan (MK1) - testowany w 1999: 3 gwiazdki
    Kia Carnival 2003: 2 gwiazdki

  • 49. Data: 2011-01-26 21:51:14
    Od: Michał Krawczyk <m...@u...to.gmail.com>

    Lucjan wrote:

    > Uwaga 16 sekund do 100 km/h!

    Mnie bardziej zastanawia droga hamowania. Nie sprawdzałem w innych źródłach,
    ale na tej stronie piszą o 60m ze 100 km/h. Przecież to o połowę gorzej niż
    inne współczesne auta. Jeżeli to prawda to chyba poszukałbym czegoś innego.

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 50. Data: 2011-01-27 12:21:02
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 24/01/2011 10:41, kamil d wrote:

    > Gdzie tu "zgroza" funkcjonalna:
    > http://photos03.otomoto.pl/photos/original/C16/21/90
    /C16219074_8.jpg
    > Dwie dźwignie przy kierownicy, reszta sprzętu na konsoli środkowej,
    > gdzie tutaj może być problem z funkcjonalnością?

    > Gdyby było inaczej to ten samochód nie nazywał by się Tata tylko
    > Mercedes i kosztował kilka(naście?) razy więcej. Auto wygląda tanio bo
    > jest tanie.

    Majac do wyboru nowe Safari a 3-letnie Pajero, nie zastanawialbym sie
    nawet przez moment.

    I jakos nie mam tez watpliwosci, ktory z tych samochodow poradzi sobie w
    terenie lepiej i bedzie w lepszym stanie technicznym za kolejne 3 lata.

    Kamil