  • 11. Data: 2010-11-18 09:18:34
    Temat: Re: Taryfy internetowe
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-18 03:26, Marcin Szumilas pisze:
    > Quoted:
    > Liwiusz (l...@b...tego.poczta.onet.pl)
    > in news:ic08ru$n55$1@news.onet.pl

    > Jeśli się ktoś często łączy i rozłącza, to bardzo istotne jest, że jest
    > tam naliczanie co 1KB. Gdzie indziej najczęściej chyba co 100 KB.

    To jest kolosalna różnica, ponieważ - jeśli nie korzystam z youtuba -
    50mb internetu w telefonie starczyłoby mi na miesiąc, a korzystam
    codziennie po kilka razy przeglądając w wolnej chwili różne rzeczy.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2010-11-18 09:42:37
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Liwiusz
    z dnia: 2010-11-18 10:17:

    > Od wakacji do "dziś" przenosiłem 5 numerów i tylko przy pierwszym (w
    > sierpniu chyba) było tak, że przez pół dnia nie można się było na niego
    > dodzwonić.
    za to ja mogę dać przykłady kiedy trwało to ponad 14 dni :] fakt, że
    tylko na dwóch numerach (przenosiłem też 5, więc % to duży udział
    wqrwienia był)

    Paweł

  • 13. Data: 2010-11-18 10:46:10
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 18 Nov 2010 10:42:37 +0100, Paweł Gąska napisał(a):

    > za to ja mogę dać przykłady kiedy trwało to ponad 14 dni :] fakt, że
    > tylko na dwóch numerach (przenosiłem też 5, więc % to duży udział
    > wqrwienia był)

    Hmm.. to niedobrze ;]
    Pół dnia bez telefonu OK, ale dwa tygodnie, to trochę przeginka... ktoś
    jeszcze tak miał, że tyle przyszło czekać?

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 14. Data: 2010-11-18 14:17:41
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Kapsel
    z dnia: 2010-11-18 11:46:

    > Hmm.. to niedobrze ;] Pół dnia bez telefonu OK, ale dwa tygodnie, to
    > trochę przeginka... ktoś jeszcze tak miał, że tyle przyszło czekać?
    miał, bo jak ja czekałem i zero odzewu było od GA (zresztą to są właśnie
    moje dwie sprawy w UKE :D, bo GA nabrało wody w usta i g... się można
    było dowiedzieć) to przeszukałem "sieć", nie byłem odosobnionym
    przypadkiem, na którym skupiają się wszelkie "plagi egipskie" ;)

    ale fakt, faktem, że ostatni numer przenieśli w parę h (chyba we
    wrześniu to było)

    Paweł

  • 15. Data: 2010-11-18 14:20:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-18 15:17, Paweł Gąska pisze:

    > ale fakt, faktem, że ostatni numer przenieśli w parę h (chyba we
    > wrześniu to było)

    Ogólnie jak się chce, to trzeba spróbować. Od biedy jak przez dobę
    numer nie będzie działał poprawnie, to się wróci do starej sieci, albo
    do Playa po 60zł na otarcie łez :)

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2010-11-18 14:32:59
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Liwiusz
    z dnia: 2010-11-18 15:20:

    > Ogólnie jak się chce, to trzeba spróbować. Od biedy jak przez dobę
    > numer nie będzie działał poprawnie, to się wróci do starej sieci,
    > albo do Playa po 60zł na otarcie łez :)
    dokładnie tak do tego podszedłem, przenoszone były numery rodzinne,
    gdzie moja ulubiona ERA (pozdrawiam) rżnęła moich staruszków i babcię
    (86L :]) na taką kasę, że żal było patrzeć, jak się dowiedziałem, że
    płacą po 79gr za minutę(?!), to w ogóle z nimi nie dyskutowałem tylko
    zabrałem karty ;) teraz mają rozmowy w tak niskiej cenie, że nawet się
    nie zastanawiam nad tym, do tego są wszyscy w GA, więc jeszcze ekstra
    mają tam coś do sieci wewnętrznej i wydają na to 5PLN miesięcznie, a nie
    40! różnica 35PLN jest do przepicia ;)

    ktoś już pisał, jak OPy żerują na starszych ludziach... niestety trza
    rodzinkę było ubezwłasnowolnić i na siłę wyrwać z rąk oprawców ;)

    Paweł

  • 17. Data: 2010-11-18 14:44:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-18 15:32, Paweł Gąska pisze:

    > ktoś już pisał, jak OPy żerują na starszych ludziach... niestety trza
    > rodzinkę było ubezwłasnowolnić i na siłę wyrwać z rąk oprawców ;)

    Znam to, znam... Pół biedy, jeśli ktoś jest już na tyle pogodzony, ze
    swoim nienadążaniem za nowościami, że daje sobą kierować. Gorzej, jeśli
    ktoś ani sam dobrze nie wybierze, ani nie da sobie pomóc...

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2010-11-18 14:50:11
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 18 Nov 2010 15:32:59 +0100, Paweł Gąska napisał(a):

    > ktoś już pisał, jak OPy żerują na starszych ludziach... niestety trza
    > rodzinkę było ubezwłasnowolnić i na siłę wyrwać z rąk oprawców ;)

    To raczej biega o lenistwo, co sam po sobie widzę.
    Drogo jak diabli mam, też bodaj ze 70-ileśtam gr za minutę, ale się nie
    chciało bawić w zmiany bo dzwonię niedużo. Natomiast jak zobaczyłem ceny
    internetu w simplusie to się zmotywowałem natychmiast.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 19. Data: 2010-11-18 18:39:41
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Kapsel
    z dnia: 2010-11-18 15:50:

> [...]
    > w zmiany bo dzwonię niedużo. Natomiast jak zobaczyłem ceny internetu
    > w simplusie to się zmotywowałem natychmiast.
    no wiesz wsadzanie psu w d*pę.... eeee... erze w dział finansowy ;]
    35PLN x3 osoby miesięcznie, mnie zmotywowało natentychmiast i babci
    zabrałem nawet dowód ;) trochę popsioczyli przy przenoszeniu, ale za to
    teraz tanio jak barszcz mają :D i nie muszę grzebać w 1000 promocji,
    żeby im zrobić tańsze smsy, minuty, etc. jest tak tanio, że mi się już
    to nie opłaca... ile mogą zejść z 5PLN miesięcznie? do 4PLN?? o 1PLN nie
    będę już walczył ;)

    Paweł

  • 20. Data: 2010-11-18 20:05:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-18 19:39, Paweł Gąska pisze:

    > nie muszę grzebać w 1000 promocji,
    > żeby im zrobić tańsze smsy, minuty, etc. jest tak tanio, że mi się już
    > to nie opłaca... ile mogą zejść z 5PLN miesięcznie? do 4PLN?? o 1PLN nie
    > będę już walczył ;)

    Czyli ładują 10zł i mają na 2 miesiące po 29gr/min i 6gr/sms, czy im
    jeszcze jakieś promocje w stylu "wybranych numerów" włączasz?

    --
    Liwiusz