  • 1. Data: 2012-05-13 17:26:40
    Temat: Tarnów-Ciechocinek (Lodz - przejazd)
    Od: Pablo <p...@f...pl>

    Jak wygląda teraz przejazd przez Łódź w godzinach wieczornych?
    Wyjeżdzam jutro z Tarnowa w godzinach popołudniowych do Ciechocinka i
    zastanawiam się ile czasu zajmie mi przebicie się przez miasto.
    Chyba, że ktoś z grupowiczów zna fajną alternatywę na objazd miasta?

  • 2. Data: 2012-05-13 20:59:28
    Temat: Re: Tarnów-Ciechocinek (Lodz - przejazd)
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 13 Maj, 17:26, Pablo <p...@f...pl> wrote:
> [...]
    > zastanawiam się ile czasu zajmie mi przebicie się przez miasto.
    > Chyba, że ktoś z grupowiczów zna fajną alternatywę na objazd miasta?

    po 20 tej możesz jechać przez miasto

  • 3. Data: 2012-05-13 21:06:27
    Od: s...@g...com

    W dniu niedziela, 13 maja 2012 17:26:40 UTC+2 użytkownik Pablo napisał:
> [...]
    > zastanawiam się ile czasu zajmie mi przebicie się przez miasto.
    > Chyba, że ktoś z grupowiczów zna fajną alternatywę na objazd miasta?

    Ja przez rok robiłem trase Kraków-Ciechocinek-Kraków.
    Wyjeżdzałem ok 18 a o 23 już byłem w rynku w Ciechocinku.
    Jak moge zaproponować :
    A4 do Jaworzna Póżniej 1 (Uwaga na 3 x 50 w okolicach Dabrowy) a później sie jedzie
    aż do Łodzi. Tam jest spokojnie. Czasami tylko naświtłach po stoisz jedną zmiane.
    No i póżniej zaczyna sie orka na ugorze (tylko jeden pas) aż do Ciechocinka.
    Uważaj we Włocławku. Tam z reguły stoją i pilnują dziur w drodze.

  • 4. Data: 2012-05-14 07:55:13
    Od: Biafra <x...@g...com>

    On 13.05.2012 17:26, Pablo wrote:
> [...]
    > zastanawiam się ile czasu zajmie mi przebicie się przez miasto.
    > Chyba, że ktoś z grupowiczów zna fajną alternatywę na objazd miasta?

    Chyba aktualnie nie ma wiekszych utrudnien.

    --
    xBiafra

  • 5. Data: 2012-05-16 19:02:13
    Od: xyz <x...@i...pl>

    W dniu 2012-05-13 21:06, s...@g...com pisze:
> [...]
    > po stoisz jedną zmiane. No i póżniej zaczyna sie orka na ugorze (tylko
    > jeden pas) aż do Ciechocinka. Uważaj we Włocławku. Tam z reguły stoją

    Włocławek już w centrum zrobiony, pozostały roboty koło wodociągów,
    spory odcinek, na wyjeździe i przy wjeździe przed pierwszymi światłami.
    Czas Łódź->Ciechocinek to w godzinach wieczorno-nocnych ok 2:20h bez
    pośpiechu można zejść do 2h jak się światła ułożą
    i tirów nie będzie zbyt wielu.

    pzdr
    --
    --- xyz