  • 11. Data: 2014-05-26 11:48:43
    Temat: Re: Targeo - aktualność
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 26 May 2014 11:29:58 +0200, w <llv1n2$d2l$1@node1.news.atman.pl>, Czesław
    Wiśniak <c...@n...pl> napisał(-a):

    > To znaczy co, ewentualnie planujac trase wczesniej mam sie domyslac, ze
    > czerwony kolor oznacza totalna polroczna przebudowe drogi czy moze chwilowy
    > korek spowodowany czym innym ?

    Tylko co to za różnica czy jedziesz 20km/h w korku czy przez remont?

    > Czasami w ogole wskazania sa bledne i kolor nie ma nic wspolnego ze stanem
    > na drodze.

    To też prawda, ale akurat sprawdziałem wskazany odcinek i na targeo i na
    korkosferze -- i tu i tu czarno-czerwono-żółte, więc zator jest wskazany
    prawidłowo. A na targeo nawet widać, że te dane są "statystycznie permanentne".

    > Zastanow sie co piszesz.
    > Chyba lepiej zaznaczyc takie miejsca w inny sposob, tak jak to robi np.
    > gddkia.

    Korkosfera/Naviexpert wstawia ikony remontów (targeo chyba też).

  • 12. Data: 2014-05-26 16:23:17
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    >Tylko co to za różnica czy jedziesz 20km/h w korku czy przez remont?

    Roznica jest taka, ze remont moze trwac pol roku a korek przez przypadkowe
    zdarzenie bardzo krotko i za chwile to sie zmieni.
    Planujac trase nie wiesz co jest przyczyna wolnego ruchu.

> [...]
    >korkosferze -- i tu i tu czarno-czerwono-żółte, więc zator jest wskazany
    >prawidłowo. A na targeo nawet widać, że te dane są "statystycznie

    Akurat wskazany odcinek. To nie znaczy, ze jest to regula. Dlatego jesli nie
    ma oznaczen remontu to nie wiadmo jak to do konca traktowac, czy chwilowo
    czy permanentnie o czym pisalem wczesniej. Przeciez dobierajac sobie trase
    nikt nie bedzie sprawdzal co 1h czy sie kolor zmienia bo nie o to chyba
    chodzi.

    >Korkosfera/Naviexpert wstawia ikony remontów (targeo chyba też).

    Jesli tak to jak widac mocno wybiorczo.

  • 13. Data: 2014-05-26 21:45:27
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 26 May 2014 10:11:21 +0200, Czesław Wiśniak <c...@n...pl>
    wrote:

    >Ostatnio natknalem sie na totalna przebudowe drogi Jezewo - Tylkocin (671)

    Jeszcze tam kopią? Ponad dwa lata i nie mogą skończyć.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 14. Data: 2014-05-26 22:00:51
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Jeszcze tam kopią? Ponad dwa lata i nie mogą skończyć.

    Nie, teraz robia inny odcinek.

  • 15. Data: 2014-05-26 22:12:14
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 26 May 2014 22:00:51 +0200, Czesław Wiśniak <c...@n...pl>
    wrote:

    >Nie, teraz robia inny odcinek.

    Domyślam się że nie ten sam :)
    Dwa lata temu rozkopany był Tykocin + most.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 16. Data: 2014-05-26 22:59:01
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Domyślam się że nie ten sam :)

    To po co sie pytasz czy od 2 lat nie moga skonczyc ?

    > Dwa lata temu rozkopany był Tykocin + most.

    Tykocin - Knyszyn. Wtedy sie wpierdzielilem i teraz tez, gdybym wiedzial to
    pojechalbym dookola.

  • 17. Data: 2014-06-02 09:53:12
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 26 May 2014 16:23:17 +0200, w <llvit2$vqf$1@node1.news.atman.pl>, Czesław
    Wiśniak <c...@n...pl> napisał(-a):

    > Roznica jest taka, ze remont moze trwac pol roku a korek przez przypadkowe
    > zdarzenie bardzo krotko i za chwile to sie zmieni.
    > Planujac trase nie wiesz co jest przyczyna wolnego ruchu.

    A co za różnica? Wsiadam, naciskam cel, nawigacja sama wybiera najlepszą trasę
    w zależności od przepustowości dróg (tak, wiem, zadziała albo i nie).

    Remont też może być, za to bez korków.

  • 18. Data: 2014-06-02 11:23:44
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    >A co za różnica? Wsiadam, naciskam cel, nawigacja sama wybiera najlepszą
    >trasę
    >w zależności od przepustowości dróg (tak, wiem, zadziała albo i nie).

    >Remont też może być, za to bez korków.

    AWGTHTGTATA ?

  • 19. Data: 2014-06-02 12:56:09
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-06-02 11:23, *Czesław Wiśniak* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    ...GTTA :)

    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om