  • Data: 2009-04-29 05:51:09
    Temat: Re: Tarcze hamulcowe - o co kaman?
    Od: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "James" <n...@d...for.spam> napisał w wiadomości
    news:gt82lm$h2o$1@news.onet.pl...

    > Klocki hamulcowe w obu przypadkach wykonywane sa tak samo, ta sama metoda
    > i z tych samych materialow... tylko ksztalt inny.

    no nie do końca za dwa klocki wielkości paczki po zapałkach na tył do mojego
    kata płace 100zł , a za pudło textarów gdzie jest 8 klocków wielkości paczki
    po fajkach każdy z czujnikami do mojego audi S6 na przód płace 120zł co
    prawda przyrabacone ale do KTM też rabat dają więć gdzie tu podobieństwo?

    pozdrawiam
    rafał
    450exc