  • Data: 2009-04-29 08:52:02
    Temat: Re: Tarcze hamulcowe - o co kaman?
    Od: "James" <n...@d...for.spam> szukaj wiadomości tego autora

    "Kuczu" wrote...

    > Czesto odlew zeliwny lub stalowy odpowiednio przetoczony i szlifowany .

    Myslisz, ze jak napiszesz to samo, tylko innymi slowami to robi sie
    wazniejsze? ;)

    > Ktore ? Dodaj slowo "czasami" a bedzie to prawda. Czasami stosuje sie tez
    > szare zeliwo.

    OK, czasami. Autor podal konkretny przyklad - Honda Hornet, która ma
    nierdzewne. Moja Honda tez ma nierdzewne.
    Ja wiem, ze Hog moze miec szare zeliwo, ale to nie jest przeciez motocykl ;)

    Zeby nie bylo... Pulp Fiction:
    Whos motorcycle is this? It's not a motorcycle baby.

    > Pokaz mi wentylowane tarcze do motocykla. Tak, pamietam o starych
    > Yamaszach, ale pokaz mi cos wspolczesnego.

    Nie mowie o wentylowanych, mowie o nawiertach (cross drilling) i kontrukcji
    tarczy, ktora bardzo skutecznie odprowadza cieplo. Tarcza wentylowana nie
    byla by w zgodzie z moim nastepnym punktem, gdzie wspomnialem o masie
    nieamotryzowanej - jest ciezsza.

    --
    pozdro
    James