  • 41. Data: 2010-01-26 14:22:49
    Temat: Re: Tankujesz LPG na Shell - musisz wysiąść.
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message news:4b5dd996$1@news.home.net.pl...

    > Raczej się nie popłaczą, nikt nie lubi klientów składających skargi z
    > błahych powodów i zawracających głowę o bzdury...

    Co ciekawe, poza polska na stacjach Shella mozna samemu LPG tankowac i nikt
    wtedy nie zawraca kierowcy glowy jakimis bzdurnymi regulaminami.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 42. Data: 2010-01-26 14:24:38
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "ToM" <g...@t...onet.pl> wrote in message

    > co do traktowania klientów to bym się nie zgodził..
    >
    > zgłosiłem na bp idiotyzm z montowaniem fotokomórki reagującej na ruch i
    > zapalającej światło w toalecie, które w połowie .. gasło. Ot oszczędność
    > wymyślili.
    > po jednym zgłoszeniu zdemontowali :)
    > więc nadal tam tankuję.

    Bo do toalety na stacjach wpada sie na pol minuty, a nie czyta dziela
    zebrane Lenina..

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 43. Data: 2010-01-26 14:27:53
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Marcin Stankiewicz" <e...@...sigu.invalid> wrote in message

    > Że niby ja ;-) ? Do emerytury mam jeszcze jakieś 32 lata ...
    >
    > I wcale to dłużej nie trwa. Używanie dzwonka do przywołania powoduje,
    > że czasami mają lekką zwłokę - jak wejdę i poproszę to zaraz wychodzą.
    > Do środka i tak muszę wejść - żeby zapłacić - a w trakcie tankowania
    > poprzeglądam sobie co nieco. Dodatkowo, jak jest kolejka do kasy, to
    > od razu w niej staję - dzięki temu, zaraz po zatankowaniu, jestem już
    > przy samej kasie, płacę i wychodzę. A tak to musiałbym odstać swoje.

    I za kazdym razem wypinasz spiace 2-letnie dziecko, ubierasz i wleczesz na
    podwojne espresso. Na newsach tez piszesz czekajac, az pan zatankuje? Bo ja
    pewnie nie zdazylbym telefonu poszukac przez ten czas.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 44. Data: 2010-01-26 15:00:24
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Tue, 26 Jan 2010 13:27:53 -0000, kamil na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > I za kazdym razem wypinasz spiace 2-letnie dziecko, ubierasz i wleczesz na
    > podwojne espresso.

    Primo : jeśli jest to trasa, to traktuję to jako zaplanowany postój i nie
    widzę nic dziwnego w tym, że wychodzimy z samochodu.

    Secundo : jeśli mówimy o typowej jeździe po mieście, to na stację trafiam
    sam :)

    > Na newsach tez piszesz czekajac, az pan zatankuje?

    A skąd Ci to przyszło do głowy ? Czyżby stąd, że nie masz nic innego do
    napisania ?

    > Bo ja pewnie nie zdazylbym telefonu poszukac przez ten czas.

    Strasznie małą butlę musisz mieć skoro jej zatankowanie trwa 5 sek. - bo
    tyle trwa zlokalizowanie telefonu.

    Tankowanie butli 40l. od stanu min. do pełna to jakieś 2-3 min. ?
    Zdecydowanie wystarczająca ilość czasu na to co przeważnie robię :)

    "Nic nie jest prawdą, wszystko wolno. Frederich Nietzsche (1844 - 1900)"

  • 45. Data: 2010-01-26 15:13:22
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Borys Pogoreło pisze:

    > Ale wiesz, że jeżdżenie na benzynie też prowadzi do śmierci silnika?

    Ależ koledzy! Apeluję: popierajcie w całej rozciągłości te piskorzowe
    opinie o LPG. Zwłaszcza w okresie deficytów gazu.

  • 46. Data: 2010-01-26 15:20:04
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Leszek Kowalski pisze:

    > Widocznie pan Cię obsługujący miał gorszy
    > dzień.

    Zwyczajnie mu się nie chciało nalewać, mróz przecież że ho..ho.
    Patrzy: w środku auta kobieta z dzieckiem, więc kalkuluje, że po
    tekście jak wyżej na bank trzasną tylko drzwiami i sobie pojadą.

    A tu zonk: mąż każe jednak rodzince wysiadać...!

  • 47. Data: 2010-01-26 15:23:35
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Marcin Stankiewicz pisze:

    > Primo : jeśli jest to trasa, to traktuję to jako zaplanowany postój i nie
    > widzę nic dziwnego w tym, że wychodzimy z samochodu.

    Zaplanowany postój na stacji benzynowej? Chyba tak sobie racjonalizujesz... :)

  • 48. Data: 2010-01-26 15:41:02
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Tue, 26 Jan 2010 15:23:35 +0100, Jakub Witkowski na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > Zaplanowany postój na stacji benzynowej?
    > Chyba tak sobie racjonalizujesz... :)

    Rozumiem, że dla Ciebie wizyta na stacji benzynowej jest zaskoczeniem :) ?

    Jak jadę gdzieś dalej, *z rodziną*, to postój raz na 3-4h to samo dobro -
    zresztą, kiedyś już był o tym wątek i nawet coś tam pisałem. Nie wiem na
    jakich Ty stacjach tankujesz, ale tam gdzie ja trafiam, to otoczenie jest
    raczej przyjemne - zresztą na takie krótkie postoje po 5-10 min. nie
    potrzeba wiele, ot toaleta z której można skorzystać ... jakiś stolik przy
    którym można usiąść, napić się herbaty/kawy/soku/whatever, może nawet coś
    zjeść ( nie wiem czy zauważyłeś, ale przy sporej ilości stacji benzynowych
    istnieją różnego rodzaju jadłodajnie - jedne lepsze, drugie gorsze, ale w
    sumie nie trzeba nigdzie indziej się zatrzymywać w razie czego* )

    * mam na myśli niesprzyjające warunki pogodowe, czyli śnieg, deszcz, mróz.

    "Miłość pozwala widzieć to, czego inni nie widzą. Quoist Michel"

  • 49. Data: 2010-01-26 15:42:04
    Od: "kamil" <k...@s...com>

> [...]
    > widzę nic dziwnego w tym, że wychodzimy z samochodu.
    >
    > Secundo : jeśli mówimy o typowej jeździe po mieście, to na stację trafiam

    Mam prosbe - przestan dorabiac ideologie do tak prostej czynnosci, jak
    zatankowanie pojazdu.
    > Tankowanie butli 40l. od stanu min. do pełna to jakieś 2-3 min. ?
    > Zdecydowanie wystarczająca ilość czasu na to co przeważnie robię :)

    55l benzyny to tez jakies 2-3 minuty. Jakies 10 razy wiecej zajmie mi
    uspokojenie trzylatki po przymusowym budzeniu i wyciaganiu na mroz. Ja
    niestety nie planuje wizyt na stacji z tygodniowym wyprzedzeniem, czasem
    bywa ze zajezdzam tam nawet po calodniowej wycieczce z rodzina (wiem, moja
    wina, powinienem byl zrobic przerwe na lurowata kawe i hot-doga, albo jechac
    sam). Nie widze potrzeby wstepowania do kawiarni i poogladania kolorowych
    pisemek za kazdym razem.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 50. Data: 2010-01-26 16:07:11
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Tue, 26 Jan 2010 14:42:04 -0000, kamil na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > Mam prosbe - przestan dorabiac ideologie do tak prostej czynnosci,
    > jak zatankowanie pojazdu.

    Ale to dla Ciebie jest na tyle skomplikowana, że musisz o tym
    powiadamiać mailowo centralę firmy na stacji której tankowałeś.

    Dla mnie jest to prosta i nie wymagająca zbytniego angażowania
    emocjonalnego ani umusłowego sytuacja. Mam gdzieś czy obsługa stacji
    będzie miała zły czy dobry humor, będzie miła czy nie. Jeśli mi się
    coś nie spodoba, to najwyżej nie będę już tej stacji odwiedzał.

    > 55l benzyny to tez jakies 2-3 minuty.

    To jak w końcu - tankowałeś LPG czy NoPb ?

    > Jakies 10 razy wiecej zajmie mi uspokojenie trzylatki po przymusowym
    > budzeniu i wyciaganiu na mroz.

    Zdecyduj się - 2 lata czy 3 ? Jeśli masz problem z uspokojeniem 3latka
    po obudzeniu go, to może wypadałoby zmienić metody wychowawcze ?

    > Ja niestety nie planuje wizyt na stacji z tygodniowym wyprzedzeniem,
    > czasem bywa ze zajezdzam tam nawet po calodniowej wycieczce z rodzina

    Ja też nie :) Ograniczam się do spoglądania od czasu do czasu na
    wskaźnik poziomu.

    Skoro całodniowa wycieczka przy -20 nie jest dla Ciebie problemem,
    to przecież 2 min. postój podczas tankowania nie powinien być tym
    bardziej.

    Bo przecież całego tego czasu nie spędziłeś w samochodzie ? A jeśli
    tak, to gratuluję :)

    > (wiem, moja wina, powinienem byl zrobic przerwe na lurowata kawe i
    > hot-doga, albo jechac sam).

    Dramatyzujesz :) Ale cóż, jak nie ma co się napisać, to pisze sie byle
    co.

    > Nie widze potrzeby wstepowania do kawiarni i poogladania kolorowych
    > pisemek za kazdym razem.

    I za każdym razem nie widzisz potrzeby płacenia - i tak musisz tam
    wejść, i tak - to tak abstrahując od tego co ja napisałem, a czego
    Ty nie zrozumiałeś - nic o "wstempowaniu" ani oglądaniu kolorowych
    pisemek nie pisałem. Wspomniałem o wstępowaniu do budynku, gdzie
    kawa *też* jest ( może ktoś ma ochotę ), i przejrzeniu *pierwszych*
    stron - może akurat będzie tam coś, co mnie zainteresuje.

    Dorabianie ideologii i przejaskrawianie faktów jest naturalną cechą
    ludzi nie umiejących skupić się na temacie oraz takich, którzy to za
    wszelką cenę muszą mieć rację. Ponieważ dostatecznie wykazałeś swoje
    umiejętności i zapędy w tym zakresie, to pozwolisz, że na następnego
    Twojego posta pozwolę sobie nie odpisać - czyli : jak dla mnie to EOT.

    "Są ludzie, którzy tak bardzo wychwalają swój kraj, jak gdyby chcieli go
    sprzedać."