    From: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Tankujesz LPG na Shell - musisz wysiąść.
    Date: Tue, 26 Jan 2010 16:07:11 +0100
    Sender: Marcin Stankiewicz <>

    Dnia Tue, 26 Jan 2010 14:42:04 -0000, kamil na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > Mam prosbe - przestan dorabiac ideologie do tak prostej czynnosci,
    > jak zatankowanie pojazdu.

    Ale to dla Ciebie jest na tyle skomplikowana, że musisz o tym
    powiadamiać mailowo centralę firmy na stacji której tankowałeś.

    Dla mnie jest to prosta i nie wymagająca zbytniego angażowania
    emocjonalnego ani umusłowego sytuacja. Mam gdzieś czy obsługa stacji
    będzie miała zły czy dobry humor, będzie miła czy nie. Jeśli mi się
    coś nie spodoba, to najwyżej nie będę już tej stacji odwiedzał.

    > 55l benzyny to tez jakies 2-3 minuty.

    To jak w końcu - tankowałeś LPG czy NoPb ?

    > Jakies 10 razy wiecej zajmie mi uspokojenie trzylatki po przymusowym
    > budzeniu i wyciaganiu na mroz.

    Zdecyduj się - 2 lata czy 3 ? Jeśli masz problem z uspokojeniem 3latka
    po obudzeniu go, to może wypadałoby zmienić metody wychowawcze ?

    > Ja niestety nie planuje wizyt na stacji z tygodniowym wyprzedzeniem,
    > czasem bywa ze zajezdzam tam nawet po calodniowej wycieczce z rodzina

    Ja też nie :) Ograniczam się do spoglądania od czasu do czasu na
    wskaźnik poziomu.

    Skoro całodniowa wycieczka przy -20 nie jest dla Ciebie problemem,
    to przecież 2 min. postój podczas tankowania nie powinien być tym
    bardziej.

    Bo przecież całego tego czasu nie spędziłeś w samochodzie ? A jeśli
    tak, to gratuluję :)

    > (wiem, moja wina, powinienem byl zrobic przerwe na lurowata kawe i
    > hot-doga, albo jechac sam).

    Dramatyzujesz :) Ale cóż, jak nie ma co się napisać, to pisze sie byle
    co.

    > Nie widze potrzeby wstepowania do kawiarni i poogladania kolorowych
    > pisemek za kazdym razem.

    I za każdym razem nie widzisz potrzeby płacenia - i tak musisz tam
    wejść, i tak - to tak abstrahując od tego co ja napisałem, a czego
    Ty nie zrozumiałeś - nic o "wstempowaniu" ani oglądaniu kolorowych
    pisemek nie pisałem. Wspomniałem o wstępowaniu do budynku, gdzie
    kawa *też* jest ( może ktoś ma ochotę ), i przejrzeniu *pierwszych*
    stron - może akurat będzie tam coś, co mnie zainteresuje.

    Dorabianie ideologii i przejaskrawianie faktów jest naturalną cechą
    ludzi nie umiejących skupić się na temacie oraz takich, którzy to za
    wszelką cenę muszą mieć rację. Ponieważ dostatecznie wykazałeś swoje
    umiejętności i zapędy w tym zakresie, to pozwolisz, że na następnego
    Twojego posta pozwolę sobie nie odpisać - czyli : jak dla mnie to EOT.

    "Są ludzie, którzy tak bardzo wychwalają swój kraj, jak gdyby chcieli go
    sprzedać."