  • Data: 2010-01-26 20:05:49
    Temat: Re: Tankujesz LPG na Shell - musisz wysiąść.
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michal" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hjkuv2$4ab$1@node1.news.atman.pl...

    > a mi kiedys na shelu opdmowili zatankowania lpg w czasie deszczu
    > (wg. obslugi to byla burza) ze niby wyladowania atmosferyczne itd.
    > ale na orelnie kawalek dalej juz nie odmowili :-)

    Też jest przepis (nie wiem z czego wynikający) zakazu tankowania podczas
    burzy. Pamiętam jak raz pod Poznaniem szwędała się burza, a mi się akurat
    gaz skończył. Zajeżdzam na BP, podłączam się i tankuje, gdy doleciało już
    prawie do końca - wybiegł pan zza kasy i mówił że gazu nie zatankujemy. Ja
    mu na to "dobra dobra" i poszedłem zapłacić :-)

    Na dobrą sprawę to najlepiej nauczyć się samemu gaz tankować. Nie jest to
    trudne i łatwo dojść do wprawy. Nikt wtedy nie będzie nam kazał z auta
    rodziny wyrzucać, czy zakazywać tankowania podczas złej pogody - no chyba że
    dystrybutor zablokują.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski