  • Data: 2010-01-26 15:42:04
    Temat: Re: Tankujesz LPG na Shell - musisz wysiąść.
    Od: "kamil" <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Marcin Stankiewicz" <e...@...sigu.invalid> wrote in message
    news:d4btbxwdhptx$.c659ci6pbuvy.dlg@40tude.net...

    > Primo : jeśli jest to trasa, to traktuję to jako zaplanowany postój i nie
    > widzę nic dziwnego w tym, że wychodzimy z samochodu.
    >
    > Secundo : jeśli mówimy o typowej jeździe po mieście, to na stację trafiam
    > sam :)

    Mam prosbe - przestan dorabiac ideologie do tak prostej czynnosci, jak
    zatankowanie pojazdu.
    > Tankowanie butli 40l. od stanu min. do pełna to jakieś 2-3 min. ?
    > Zdecydowanie wystarczająca ilość czasu na to co przeważnie robię :)

    55l benzyny to tez jakies 2-3 minuty. Jakies 10 razy wiecej zajmie mi
    uspokojenie trzylatki po przymusowym budzeniu i wyciaganiu na mroz. Ja
    niestety nie planuje wizyt na stacji z tygodniowym wyprzedzeniem, czasem
    bywa ze zajezdzam tam nawet po calodniowej wycieczce z rodzina (wiem, moja
    wina, powinienem byl zrobic przerwe na lurowata kawe i hot-doga, albo jechac
    sam). Nie widze potrzeby wstepowania do kawiarni i poogladania kolorowych
    pisemek za kazdym razem.

    Pozdrawiam
    Kamil