  • 11. Data: 2012-01-23 22:01:23
    Temat: Re: Tankowanie za 1 PLN
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-01-23 15:22, kamil pisze:

    > A można mniej niz dwa litry?

    Zakazu chyba nie ma. Jest jedynie ostrzeżenie, że poniżej dwóch litrów,
    tolerancja jest gruuuuba.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 12. Data: 2012-01-24 10:25:15
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 23/01/2012 21:01, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

    > Zakazu chyba nie ma. Jest jedynie ostrzeżenie, że poniżej dwóch litrów,
    > tolerancja jest gruuuuba.

    W zasadzie racja, ciekawe jak obsługa zareaguje..

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 13. Data: 2012-01-24 10:26:13
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 23/01/2012 20:25, Mlody wrote:
    > Użytkownik "zaemka"<N...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Dać się da.
    > Dystrybuor za 1zł nabije - pytanie czy za ten 1zł naleje.
    > Terminal za 1zł powinien ściągnąć - ja kiedyś pracując na kasie przyjmowałem
    > płatność kartą 2,40zł.
    > Przy czym podejrzewam że przy chęci płacenia 1zł kartą może się okazać że za
    > mała kwota, że prowizja operatora terminala itp itd....

    Pytanie co to klienta interesuje? Ja nie mam problemu z zapłaceniem w
    tesco za gumę do żucia jeśli akurat zabrakło drobnych w kieszeni..

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 14. Data: 2012-01-24 10:30:13
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2012-01-23 14:46, zaemka pisze:
    > czy można zatankować za 1 PLN i zapłacić kartą ?

    oczywiście, dodatkowo kasjer nie może odmówić płatności kartą na 1zł (a często to
    robią
    wbrew przepisom i umowom z operatorami terminali)

  • 15. Data: 2012-01-24 10:46:17
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-01-24 10:25, kamil pisze:

    > W zasadzie racja, ciekawe jak obsługa zareaguje..

    Jeszcze się okaże, że takimi kapnięciami zatankuje ktoś do pełna za
    połowę kwoty, którą powinien zapłacić. Wtedy faktycznie dostaną po dupie. :)