  • 1. Data: 2012-01-23 11:41:59
    Temat: Audi A4 2006 1.8T - automat problem
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Witam,
    mam możliwość kupna A4 1.8T z 2006
    z przebiegiem (prawdziwym) 53 kkm
    w ładnej wersji i dobrej cenie ale niestety
    z zepsutą ASB.
    Jaka skrzynia tam siedzi? (wiem, że multitronic
    ale czy są jakieś modele/odmiany tych skrzyń?)
    Doradźcie gdzie można uczciwie i solidnie naprawić
    taką skrzynię (najlepiej w Warszawie lub okolicy)?
    Przy założeniu że naprawa byłaby niemożliwa
    lub nieopłacalna za ile +/- można kupić taki automat
    używany w dobrym stanie?

    --
    pozdrawiam
    Tadeusz

  • 2. Data: 2012-01-23 12:03:44
    Temat: Re: Audi A4 2006 1.8T - automat problem
    Od: spaceman <s...@o...pixelspace.info>

    On 2012-01-23, Tadeusz <...@s...onet.pl> wrote:
> [...]
    > Przy założeniu że naprawa byłaby niemożliwa
    > lub nieopłacalna za ile +/- można kupić taki automat

    Szczerze odradzam. Jezdzilem Audi A6 2.4l z automatem.
    Pierwszy padl po 2 latach (za nowy krzykneli w
    przeliczeniu na zlotowki 20 000). Udalo sie dostac
    uzywany za 8 tysiecy, padl po pol roku. Audi poszlo
    na zlom.

  • 3. Data: 2012-01-23 12:51:26
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W Poznaniu to szczerze polecam http://www.teomotors.pl/

  • 4. Data: 2012-01-24 10:01:21
    Od: Robson <r...@...pl>

> [...]
    > Przy założeniu że naprawa byłaby niemożliwa
    > lub nieopłacalna za ile +/- można kupić taki automat

    Skrzynia 01J Multitronic, CVT FWD. Koszt kompleksowej naprawy to ok.
    8-10kzł, trwałość skrzyni 80-100 tys.km. Szczerze odradzam, a jeśli nie
    jeździłeś nigdy wcześniej automatem, to CVT skutecznie obrzydzi ci
    automaty na całe życie.

  • 5. Data: 2012-01-24 12:12:50
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "Robson" <> napisał w wiadomości ...

> [...]
    > 8-10kzł, trwałość skrzyni 80-100 tys.km. Szczerze odradzam, a jeśli nie
    > jeździłeś nigdy wcześniej automatem, to CVT skutecznie obrzydzi ci

    Dzięki za konkrety :)
    Od paru lat mam tylko automaty, teraz naprawdę rewelacyjny w Lexusie.
    CVT jeździłem w Nissanie Murano i efekt "tramwaju" nie przypadł mi
    do gustu :) wiec chyba faktycznie odpuszczę to A4...
    Pytanie jeszcze na ile opłacalna byłaby ewentualna wymiana tego
    automatu na manual? Domyślam się jednak, że machanicznie
    sprawa może i nie byłaby tak skomplikowana jak elektronicznie
    tj. wymiana komputerów/softu :(

    --
    pozdrawiam
    Tadeusz