  • 41. Data: 2009-06-17 19:21:22
    Temat: Re: Tankowanie - jak to robić, żeby pistolet nie odbijał?
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:h1bf1b$upe$1@news.onet.pl...
    > malowanie nowych jest paskudne. jak kupie nową 9, to od razu daje
    > Grzybolowi pod plakatówki na czarno.
    A farby dasz swoje? Bo inaczej to nie wyjdzie 500 pln za cale moto.

    > to docelowe czy na ilestam lat?
    > nie ma motocykli docelowych
    Docelowe, bo na razie nie ma nic sensowniejszego niz ww wymienione (w naszej
    opinii). A dalej niz kilka (8,9) lat to trudno cos planowac, bo moze
    zaniedlugo wezma i w ogole zabronia jazdy moto? Albo zaloza elektroniczne
    kagance i wiecej niz znaki nie pojedziesz?

    > maruda. FJR... o, elektre glide se kup.
    > wygodne...
    fujary w tych pieniadzach sa?
    A hadecji nie chce, nie ma niebieskich, znaczy jeden byl ale teraz jest
    czarny. Pewnie Grzybol go malowal a ja takiego nie chce (czarnego znaczy).
    Zreszta nasze moto musi byc we owiewkach, zeby ten, lans zachowac.

    >motocykle są jednoosobowe. kropka.
    Byly, dopoki nie powiedzialem, ze wroce za 45 minut a wrocilem po 3
    godzinach i prawie 300 km. Od tej pory sa niestety dwuosobowe. :|

    pozdr

    --
    Bartek
    bez czajnika...co dalej?

  • 42. Data: 2009-06-17 19:27:14
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    BartekGSXF pisze:
    > Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > A farby dasz swoje? Bo inaczej to nie wyjdzie 500 pln za cale moto.

    nieno, mówił że się da

> [...]
    > zaniedlugo wezma i w ogole zabronia jazdy moto? Albo zaloza elektroniczne
    > kagance i wiecej niz znaki nie pojedziesz?

    motocykla na lata sie nie planuje. kropka.

    > fujary w tych pieniadzach sa?

    a ja tam wiem? za 20 nie znajdziesz? znaajdziesz.

    pfff

    --
    - gildor
    9'99

  • 43. Data: 2009-06-17 21:16:53
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    > nieno, mówił że się da
    To jak kupisz, zrob fotki po malowaniu u niego. Jestem ciekaw efektu.

    > motocykla na lata sie nie planuje. kropka.
    Tak calkiem powaznie, jak cos jezdzi i jest fajne to po co zmieniac? Lepsze
    jest wrogiem dobrego czy jakios tak.
    Zreszta my sie przyzwyczajamy do rzeczy.

    > a ja tam wiem? za 20 nie znajdziesz? znaajdziesz.
    No nie wiem, na szybko przejzane mobile.de i np sa dwie 9'01 za 3600 i 4500
    juro.
    W tych pieniadzach trafic niezarznieta sztuke bedzie chyba trudno.
    A na alledrogo nie ma zadnej dziewiatki.

    No wiem, powinienem cyknac 500 km.

    pozdr

    --
    Bartek
    bez czajnika...co dalej?

  • 44. Data: 2009-06-18 06:10:45
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    BartekGSXF pisze:
    > Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > To jak kupisz, zrob fotki po malowaniu u niego. Jestem ciekaw efektu.

    hyhyhy, ale musi się najpierw ujawnić.

    > Tak calkiem powaznie, jak cos jezdzi i jest fajne to po co zmieniac? Lepsze
    > jest wrogiem dobrego czy jakios tak.

    żeby kupić nowsze np? 9 już nie robią, więc trzeba szukać czegoś innego.
    żeby spróbować innego? to jest rzecz, rzeczy się zmieniają i mogę być
    ciekawsze.

    > Zreszta my sie przyzwyczajamy do rzeczy.

    ja też, dlatego nie chce mi się sprzedawać 9, bo nie mam nic na zamiane,
    ale chce spróbować.
    swoje pojazdy wymianiałem zwykle po jakichś crashtestach.

    > No nie wiem, na szybko przejzane mobile.de i np sa dwie 9'01 za 3600 i 4500
    > juro.

    ale ja o fjr.
    http://motoallegro.pl/search.php?string=fjr&from_sho
    wcat=1&category=18494&country=1
    są i poniżej 20kpln

    > W tych pieniadzach trafic niezarznieta sztuke bedzie chyba trudno.
    > A na alledrogo nie ma zadnej dziewiatki.

    no.

    > No wiem, powinienem cyknac 500 km.

    albo powiedzieć, że są jednoosobowe.

    --
    gildor
    9'99

  • 45. Data: 2009-06-18 07:29:27
    Od: Rafael <rafal_mazurkiewicz@NOSPAM_gazeta.pl>

    Magic pisze:

    > Tiaaa, spróbuj to zrobić w mojej VFR. Pierwsze 11-12 L leję pół minuty,
    > resztę następne 3. Wszystko przez jakiś pizdryk antyemisyjny we wlewie.

    To i tak nic w porównaniu do tankowania zbiornika wypełnionego pianką na
    wyścigi - można jajo znieść :)

    --
    Pozdro, Rafael
    Szerszeń

  • 46. Data: 2009-06-18 07:30:22
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Magic pisze:

    > Tiaaa, spróbuj to zrobić w mojej VFR. Pierwsze 11-12 L leję pół minuty,
    > resztę następne 3. Wszystko przez jakiś pizdryk antyemisyjny we wlewie.

    Wiesz... Ja zbornik do pelna (ok 15 litrow) musze lac jakies 10 minut :)
    Wlew od gixxera siedzi bardzo nisko i miedzy dolnym koncem wlewu a
    tunelem zbiornika zostalo mi jakies 10 mm szpary :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 47. Data: 2009-06-19 06:02:10
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Kuczu pisze:

    > Wiesz... Ja zbornik do pelna (ok 15 litrow) musze lac jakies 10 minut :)
    > Wlew od gixxera siedzi bardzo nisko i miedzy dolnym koncem wlewu a
    > tunelem zbiornika zostalo mi jakies 10 mm szpary :)

    Sam sobie popsułeś to masz. A ja mam popsuty fabrycznie, kurde.

    BTW musze Ankę zapytać jak z tankowaniem u niej po tym jak jej
    artystycznie powginałem zbiornik by mogła sobie tam usiąść.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 48. Data: 2009-06-19 10:16:56
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Magic pisze:

    > Sam sobie popsułeś to masz.

    A ja uwazam ze wrecz przeciwnie. Oryginalnie moj zbiornik byl z tych
    mniej ladnych

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 49. Data: 2009-06-19 17:27:52
    Od: falco <m...@w...pl>

    Marcin N pisze:

    > Wczoraj pierwszy raz w życiu tankowałem motocykl i mam kłopot.
    > Zatankowanie 10 litrów zajęło mi kilka dobrych minut. Pistolet co chwilę
    > odbijał.

    http://picasaweb.google.pl/MaciejFalkowskifalco/SenN
    aJawa35617558#5346695393767831202
    ;)

    Kłopoty z odbijaniem mam też w Garbusach, bo wlew ma zaraz duże
    załamanie i nie można zbyt daleko wkładać pistoletu, ale wystarczy go
    umiejętnie wysunąć lub przechylić i można lać. ;)

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 50. Data: 2009-06-20 16:40:19
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    gildor pisze:

    > to docelowe czy na ilestam lat?
    > nie ma motocykli docelowych

    A tam nie ma,już mam swoje docelowe,ale jeszcze ze dwa się przydadzą na
    dożywotkę u mnie:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S