  • 1. Data: 2009-06-13 08:33:51
    Temat: Tankowanie - jak to robić, żeby pistolet nie odbijał?
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Witam,

    Wczoraj pierwszy raz w życiu tankowałem motocykl i mam kłopot.
    Zatankowanie 10 litrów zajęło mi kilka dobrych minut. Pistolet co chwilę
    odbijał.

    Jak tankujecie, żeby robić to sprawnie i żeby zalać w miarę do pełna?

    MN

  • 2. Data: 2009-06-13 08:43:09
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Sat, 13 Jun 2009 10:33:51 +0200) ktos podajacy sie za Marcin N
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    Nie wkladaj pistoletu do konca i tyle.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 3. Data: 2009-06-13 11:04:39
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odbijał.
    >
    > Jak tankujecie, żeby robić to sprawnie i żeby zalać w miarę do pełna?

    Jeśli na srodku zbiornika masz dosc duży "garb" to włóż pistolet lekko pod
    skosem, i nie wkladaj go "po rączke" tylko włóż minimalnie poniżej krawedzi
    korka. no i niestety zaponij o automacie na pistolecie. Musisz go trzymac
    cały czas w reku i wlasnie kontrolować głębokosc włozenia ;)

    Zajebiscie brzmi ;)

    --
    Easy
    Zielona Dziura

  • 4. Data: 2009-06-13 12:18:34
    Od: "Bialy" <m...@o...pl.wytnijpokropce>

    Marcin N napisal/a:

    | Jak tankujecie, żeby robić to sprawnie i żeby zalać w miarę do pełna?

    Nie wkładasz całej lufy, tylko sam czubek i wtryskujesz benzynę do środka.

    Proste! :D

    --
    -) Bialy
    ( GG: 1092403

  • 5. Data: 2009-06-13 12:26:54
    Od: falco <m...@w...pl>

    Easy pisze:
    > ...i nie wkladaj go "po rączke" tylko włóż minimalnie poniżej
    > krawedzi... Musisz go trzymac cały czas w reku i wlasnie kontrolować głębokosc
    włozenia ;)

    hehehe... zamawiam naukę... wkładania na żywca... wykupuję cały semestr
    w ciemno... ;)

    P.S. Nie dalej jak wczoraj tankowałem SenNą... po sam korek, ale...
    zapomniałem zostawić miejsce na dolewkę oleju do mieszanki... ;)
    Tak, więc umiejętne wkładanie to nie wszystko, ważna jest też...
    pojemność... a ponoć rozmiar nie ma znaczenia... ;););)

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 6. Data: 2009-06-13 12:29:03
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    Użytkownik "falco" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Tak, więc umiejętne wkładanie to nie wszystko, ważna jest też...
    > pojemność... a ponoć rozmiar nie ma znaczenia... ;););)

    Phi, faktycznie niedouczony jestes :):)
    najpierw leje sie oleum. ( oczywiscie zakładam ze wiesz ile chcesz
    zatankowac - 1l nie ma wiekszego znaczenia :)
    ja tankowałam od rezerwy, wlewałam okreslona ilosc oleum, cisnienie pod
    jakim wlewane jest paliwo skutecznie miesza olej i odpada problem z
    tankowaniem "pod korek" ;)

  • 7. Data: 2009-06-13 12:35:53
    Od: falco <m...@w...pl>

    Easy pisze:

    > Phi, faktycznie niedouczony jestes :):)

    człek się _ó_czy całe życie... ;)

    > najpierw leje sie oleum. ( oczywiscie zakładam ze wiesz ile chcesz
    > zatankowac - 1l nie ma wiekszego znaczenia :)

    tutaj właśnie celowo zrobiłem na odwrót, bo chciałem (pierwszy raz...)
    ach ta ekscytacja... ;) zalać pod sam korek, by sprawdzić cały bak.
    Wcześniej zalewałem do kanistra, mieszanka i potem do baku, stąd moje
    (młodzieńcze) roztargnienie... ;)

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 8. Data: 2009-06-13 13:28:11
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

> [...]
    > zalewałem do kanistra, mieszanka i potem do baku, stąd moje (młodzieńcze)

    heheh i chciało Ci sie tak? ;)
    ja jestem za stara i za leniwa na takie hocki klocki;) nawet mi sie oleju
    nei chcialo odmierzac, wiec w pewnym momencie wziełam sie na sposób.
    Uszykowałam kilka buteleczek o stosownej pojemnosci, przelałam do tego olej
    i jedna buteleczka na 10 litrów paliwa ;) a ze od rezerwy było 12, wiec
    niewielka strata ;)

  • 9. Data: 2009-06-13 16:14:59
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "Easy" <e...@m...nospam.org> wrote in message
    > Uszykowałam kilka buteleczek o stosownej pojemnosci, przelałam do tego
    > olej i jedna buteleczka na 10 litrów paliwa ;) a ze od rezerwy było 12,
    > wiec niewielka strata ;)

    Ja do MZ'ty mialem pojemniczek, chyba po jakims suplemencie diety dla
    pakerow. Idealnie starczalo na 15 litrow, a ze kuzyn pakowal to mialem tych
    buteleczek od cholery i w trase moglem zabrac ile potrzebowalem;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 10. Data: 2009-06-14 19:20:01