  • 1. Data: 2009-06-12 20:24:23
    Temat: (Wawa) wspólne pie...nie ;)
    Od: falco <m...@w...pl>

    Siema,

    jak w temacie a dokładnie mówiąc... ;)

    Jeśli są na Preclu ludzie z Wawy czy bliskich okolic, którzy tak jak ja
    ujeżdżają staruszki... ;) 2T, to może spotkamy się na szlaku i razem...
    popierdzimy ;) spalinkami bujając się i kontemplując okolicę z
    perspektywy Orzeszka i gogli... ;)

    Sobota, niedziela...?
    Jak coś, to dajcie cynk, czas i miejsce jest mi obojętne... ;)

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 2. Data: 2009-06-13 17:08:48
    Temat: Re: (Wawa) wspólne pie...nie ;)
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    falco pisze:
    > Sobota, niedziela...?
    > Jak coś, to dajcie cynk, czas i miejsce jest mi obojętne... ;)

    czwartki 2oo, tunelowa 2

    --
    - gildor
    9'99

  • 3. Data: 2009-06-15 06:59:09
    Od: falco <m...@w...pl>

    gildor pisze:

    > czwartki 2oo, tunelowa 2

    Siema,
    zapraszasz mnie do knajpy...? ;) Miło. ;)

    Chętnie zajrzę któregoś czwartku a tymczasem przez łykend bujnąłem sobie
    2 stówki SenNą... po Wawie i okolicach (na szczęście tym razem mnie nie
    zmoczyło) ;)

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 4. Data: 2009-06-15 07:13:29
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    falco pisze:

    > Siema,
    > zapraszasz mnie do knajpy...? ;) Miło. ;)

    nie, bo mi się nie chce łazić. ale tam spotkasz sobiepodobnych i umówisz
    się na następne brykanie.

    --
    gildor
    9'99