  • 1. Data: 2009-06-12 14:13:19
    Temat: XIII SWORAM - 13 czerwca 2009 (sobota)
    Od: "All" <a...@p...not.pl>

    "N1" w news:h0jqrp$fho$1@inews.gazeta.pl...
    /.../

    >Z widoków na fotkach, to tylko motocykle :-(

    Zasmucony nieco Twoim zasmuceniem, postanowiłem rzecz urozmaicić,
    poprzez dodanie do relacji zdjęć z trasy, nie zawierających motocykli :).

    Nowa wersja relacji (niestety nadal nie ma obiecanego filmu - jest w nim
    8 minut pięknych winkielków za Hejnicami, do opracowania)
    jest pod adresem:

    www.wirall.net/sworam/trasa_012.html

    Tuż obok znajdziemy trasę na JUTRO - czyli XIII SWORAM.
    Wiem, że trudno to pogodzić z "Czachowiskiem", które jest jednak
    imprezą praktycznie stacjonarną (piątek, sobota, niedziela - parada
    w Kłodzku po ochroną Policji, koncerty, konkursy, wyżerka i spanie
    w Ludwikowicach).

    W planie SWORAM jest ciekawa trasa przez Czechy, ciekawostki
    UFO-logiczne (FLYTRAP) w Ludwikowicach, droga stu zakrętów,
    zwiedzanie sztolni Walimskich - poniemieckich, podziemnych fabryk
    broni.

    Zapraszam

    All
    KLE500 (Klara)