  • 31. Data: 2009-06-17 12:14:11
    Temat: Re: Tankowanie - jak to robić, żeby pistolet nie odbijał?
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    BartekGSXF pisze:
    > Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > No bo musi byc niebieska, inaczej nie bedzie 2oo :)
    > A Ty chyba masz niebieskie zx? Zreszta wlasnie mialem sie zwrocic o pomoc w
    > przyszlosci przy szukaniu takiej 9. :)

    mam niebieskie. moge odsprzedać, ale chyba na czesci bardziej.

    --
    gildor
    9'99

  • 32. Data: 2009-06-17 12:28:43
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    gildor pisze:

    > mam niebieskie. moge odsprzedać, ale chyba na czesci bardziej.

    http://gildor.riders.pl/displayimage.php?album=25&po
    s=22

    --
    gildor
    9'99

  • 33. Data: 2009-06-17 12:30:57
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    gildor napisał(a):

    > http://gildor.riders.pl/displayimage.php?album=25&po
    s=22

    ten harjel z tylu to Twoj?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 34. Data: 2009-06-17 13:11:53
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    s=22

    > ten harjel z tylu to Twoj?

    nie, ale z tamtego właśnie spadłem.

    --
    gildor
    9'99

  • 35. Data: 2009-06-17 13:16:34
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    > mam niebieskie. moge odsprzedać, ale chyba na czesci bardziej.
    Dlaczego na czesci? Na tamtym zdjeciu wyglada ok, przeciez.
    Zreszta sprawa jest bardziej na pozniej niz na teraz, bo poki co zbieram
    kase. Do wydania bedzie ok 20kpln.
    I w takiej kasie bede szukal xx, pierwszej busy, vfr albo wlasnie 9.
    pozdrawiam

    --
    Bartek
    bez czajnika...co dalej?

  • 36. Data: 2009-06-17 13:31:31
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    BartekGSXF pisze:
    > Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Dlaczego na czesci? Na tamtym zdjeciu wyglada ok, przeciez.

    no bo przeskakującej trójki nie widać. spawanej ramy na tym, akurat,
    zdjeciu tez nie. co z tego ze dobrze pospawana i dziala, ale wiesz... mi
    nie przeszkadza, ale ktos jak bedzie chcial nabyc, to sie przestraszy.
    a ja chce... nie wiem co chce. bede chcial jesienią, to moze jeszcze się
    jakoś dowiem.

    > Zreszta sprawa jest bardziej na pozniej niz na teraz, bo poki co zbieram
    > kase. Do wydania bedzie ok 20kpln.

    ok, chciałem z 8, ale moge tez przygarnąć i 20.

    > I w takiej kasie bede szukal xx, pierwszej busy, vfr albo wlasnie 9.

    i masz, tez mam kłopot w wyborze. tylko ze 9 bedzie tansze, bo skonczyla
    sie juz w 2004.
    busa za duza troche do miasta, tak samo i 14. może 12... vfr mi się nie
    podoba, XX też nie, tfu, paskudy. 9 to dla mnie idealny motocykl, ale
    chce coś innego, choć obawiam się ze znajde... 9'04

    --
    gildor
    9'99

  • 37. Data: 2009-06-17 15:58:57
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

> [...]
    > nie przeszkadza, ale ktos jak bedzie chcial nabyc, to sie przestraszy.
    > a ja chce... nie wiem co chce. bede chcial jesienią, to moze jeszcze się
    Mialem juz wyskakujaca dwojke wiec mozna powiedziec, ze sie rozwine ;)
    Zobaczymy jesienia...

    > ok, chciałem z 8, ale moge tez przygarnąć i 20.
    :) chetnie oddam, za buse, xx, 9, vfr
    > i masz, tez mam kłopot w wyborze. tylko ze 9 bedzie tansze, bo skonczyla
    > sie juz w 2004.
    No mojej lepszej polowie najbardziej wizualnie podoba sie wlasnie 9.
    Oczywiscie pod warunkiem, ze bedzie niebieeeeeska ;)

    > busa za duza troche do miasta, tak samo i 14. może 12... vfr mi się nie
    > podoba, XX też nie, tfu, paskudy. 9 to dla mnie idealny motocykl, ale chce
    > coś innego, choć obawiam się ze znajde... 9'04
    No my szukamy moto docelowego na iles tam lat. Wiec musi to byc cos co ma
    wiecej konikow niz moj dawny imbryk, i oferowac duzo, wygodnego miejsca dla
    pasazerki.
    no i musi byc niebieskie .

    --
    Bartek
    bez czajnika... co dalej?

  • 38. Data: 2009-06-17 16:03:08
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > e, co to za parafraza? zielone ale niebieskie było!

    ""- gildor
    ZX9R'99 niebieeeeska, a nie zielona ""

    to jest z roku 2006 z lipca

    --
    Bartek
    bez czajnika...co dalej?

  • 39. Data: 2009-06-17 19:09:39
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    BartekGSXF pisze:
    > No mojej lepszej polowie najbardziej wizualnie podoba sie wlasnie 9.
    > Oczywiscie pod warunkiem, ze bedzie niebieeeeeska ;)

    malowanie nowych jest paskudne. jak kupie nową 9, to od razu daje
    Grzybolowi pod plakatówki na czarno.

    > No my szukamy moto docelowego na iles tam lat.

    to docelowe czy na ilestam lat?
    nie ma motocykli docelowych

    > Wiec musi to byc cos co ma
    > wiecej konikow niz moj dawny imbryk, i oferowac duzo, wygodnego miejsca dla
    > pasazerki.

    maruda. FJR... o, elektre glide se kup.
    wygodne... motocykle są jednoosobowe. kropka.

    --
    - gildor
    9'99

  • 40. Data: 2009-06-17 19:10:33
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    BartekGSXF pisze:
    > Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >>
    > ""- gildor
    > ZX9R'99 niebieeeeska, a nie zielona ""
    >
    > to jest z roku 2006 z lipca

    kurwa, no. jak się nazywa ten niemiec co mi wszystko zabiera?

    --
    - gildor
    9'99