  • 11. Data: 2009-06-15 06:55:34
    Temat: Re: Tankowanie - jak to robić, żeby pistolet nie odbijał?
    Od: falco <m...@w...pl>

    Easy pisze:

    > heheh i chciało Ci sie tak? ;)
    mówiąc szczerze... coraz mniej mi się chce, ale to podobno z czasem
    (wiekiem?) normalne... ;)

    > ...w pewnym momencie wziełam sie na
    > sposób. Uszykowałam kilka buteleczek o stosownej pojemnosci

    też tak kombinuję, zwłaszcza, że miejsca w Kyvacce jest malutko, więc
    też chcę wozić już odmierzone małe buteleczki, tylko... nie mam nikogo
    na siłce (Ivam)... ;)

    --
    Pozdr!

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 12. Data: 2009-06-15 09:11:02
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "falco" napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > też tak kombinuję, zwłaszcza, że miejsca w Kyvacce jest malutko, więc też
    > chcę wozić już odmierzone małe buteleczki, tylko... nie mam nikogo na

    Mogą być po syropach na kaszel. Chyba czasem chorujesz, co?
    Na coś więcej niż na weterany. (:

    --
    Jasio
    vx etz

  • 13. Data: 2009-06-15 09:14:09
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Jasio pisze:

    > Użytkownik "falco" napisał w wiadomości

    > Mogą być po syropach na kaszel. Chyba czasem chorujesz, co?
    Tylko nie wolno mieszać na kaszel suchy i mokry

  • 14. Data: 2009-06-15 09:21:06
    Od: falco <m...@w...pl>

    Jacek Czerwinski pisze:

    > Tylko nie wolno mieszać na kaszel suchy i mokry

    eee... chyba Kolega TV nie ogląda... ;)
    P.S. Jasio akurat z (wiecznym) kaszlem, to trafiłeś w 10... ;)

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 15. Data: 2009-06-16 11:13:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marcin N pisze:
    > Witam,
    >
    > Wczoraj pierwszy raz w życiu tankowałem motocykl i mam kłopot.
    > Zatankowanie 10 litrów zajęło mi kilka dobrych minut. Pistolet co chwilę
    > odbijał.
    >
    > Jak tankujecie, żeby robić to sprawnie i żeby zalać w miarę do pełna?

    Poza właściwym położeniem "pistoletu" warto też nie wciskać "spustu" do
    końca - przy silnym strumieniu mocniej "chlapie" i czujnikowi może się
    nagle wydać, że już poziom paliwa "dotyka" końcówki "pistoletu".

  • 16. Data: 2009-06-16 18:48:12
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości
    A ja mysle, ze spokojnie ten post moze kandydowac do miana najglupszego
    pytania dziesieciolecia.
    :|

    --
    Bartek
    i rozbity czajnik GSX6F

  • 17. Data: 2009-06-16 19:29:47
    Od: Arni <a...@N...spam>

    BartekGSXF pisze:
    > Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości
    > A ja mysle, ze spokojnie ten post moze kandydowac do miana najglupszego
    > pytania dziesieciolecia.
    > :|

    naprawde nigdy nie widziałes tu głupszych?
    sam od razu tez byłes taki mądry czy uczyłes sie jednak troche?
    Zapomniał wół jak cielęciem był
    a wziałes pod uwage ze niektore pistolety sa tak czułe ze nawet
    kombinujac nie da sie normalnie zalac?
    Miałem kiedys tak, ze nalalem 5 litrow i pojechalem na inna stacje bo
    sie nie dało. Do samochodu a nie do motocykla

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 18. Data: 2009-06-16 20:16:52
    Temat: Tankowanie [OT]
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "Arni" <a...@N...spam> wrote in message news:h18rra$2d1$1@inews.gazeta.pl...
    > Miałem kiedys tak, ze nalalem 5 litrow i pojechalem na inna stacje bo sie
    > nie dało. Do samochodu a nie do motocykla

    A ja mialem kiedys tak, ze ten mily pan od nalewania, jak mu bez przerwy
    wybijalo (w moto) to naciskal tak umiejetnie, ze caly bak, siedzenie, silnik
    mialem z paliwa. Do tego nie zauwazylem od razu i zdazylem spodniami sporo
    wytrzec.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 19. Data: 2009-06-16 20:21:39
    Temat: Re: Tankowanie [OT]
    Od: falco <m...@w...pl>

    Ivam pisze:

    > A ja mialem kiedys tak...

    a ja miałem kiedyś tak, że tankując Ogórka, którego kupił kumpel a ja
    pomagałem przywieźć, stoję, leję, leję, stoję, leję i słyszę, że... coś
    się leje..., ale... stoję i leję, w końcu... tankuję do pełna, czyli
    jakieś 50 literków... ;)

    Po pewnym czasie "szum" jednak mnie mocno zastanowił... zaglądam, więc
    pod Ogórka a tam moim oczom ukazało się... morze... morze... pełne...
    wachy..., bo wlew był nieszczelny i zamiast do baku lało się pod auto...
    ;););)

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 20. Data: 2009-06-16 20:24:43
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Ivam pisze:

> [...]
    > wybijalo (w moto) to naciskal tak umiejetnie, ze caly bak, siedzenie,
    > silnik mialem z paliwa. Do tego nie zauwazylem od razu i zdazylem

    Pozwalasz pompiarzowi tankowac Twoj motocykl ? O kurwa !

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition