  • 1. Data: 2010-10-29 15:11:29
    Temat: Tankowanie LPG - kamerka w butli
    Od: mleko <m...@m...ml>

    Moze kogos zainteresuje :)
    http://www.youtube.com/watch?v=IUxSM4bzHks

  • 2. Data: 2010-10-29 16:22:47
    Temat: Re: Tankowanie LPG - kamerka w butli
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-10-29 15:11, mleko wrote:
    > Moze kogos zainteresuje :)
    > http://www.youtube.com/watch?v=IUxSM4bzHks

    Nie wiem jak wygląda gaz w stanie ciekłym, ale to wygląda jak zwykła
    woda ... miałbym wątpliwości czy to nie jest fake. Komu by się chciało
    wstawiać kilka kamer w ogóle skoro z jedną jest powazny kłopot?

  • 3. Data: 2010-10-29 16:26:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:iaelbt$7i4$1@news.onet.pl...

    > Nie wiem jak wygląda gaz w stanie ciekłym, ale to wygląda jak
    > zwykła woda ...

    Zasadniczo wyglada wtedy jak .. woda :-)

    Nie dam glowy co do tych baniek na powierzchni - moze miec mniejsze
    lub wieksze tendencje.

    > miałbym wątpliwości czy to nie jest fake. Komu by się chciało
    > wstawiać kilka kamer w ogóle skoro z jedną jest powazny kłopot?

    Dokladnie to samo sobie pomyslalem jak obejrzalem.

    J.

  • 4. Data: 2010-10-29 16:26:44
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-10-29 16:22, Sebastian Biały wrote:
    > Nie wiem jak wygląda gaz w stanie ciekłym,

    Tak samo jak w przezroczystej zapalniczce za 2zł - tez jak woda :)

  • 5. Data: 2010-10-29 16:33:45
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-10-29 16:26, mleko wrote:
    > Tak samo jak w przezroczystej zapalniczce za 2zł - tez jak woda :)

    Nie zgodzę się. Zachowanie alkoholu 100% i wody można odróżnić patrząc
    "jak chlapie". Ciężko mi powiedzieć jaki paramter na to wpływa ale
    zapewne masa, lepkość, napiecie powierzchniowe. To co widze na filmie
    wygląda jak codzienny prysznic i dlatego jestem zaskoczony. *Chyba*
    powinno wyglądać inaczej ...

  • 6. Data: 2010-10-29 16:38:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:iaem0g$965$1@news.onet.pl...

> [...]
    > widze na filmie wygląda jak codzienny prysznic i dlatego jestem
    > zaskoczony. *Chyba* powinno wyglądać inaczej ...

    Jak bedziesz mial prysznic alkoholowy, to watpie czy rozroznisz na
    pierwszy rzut oka.

    Aczkolwiek widzialem jak celnicy ogladali butelke wody mineralnej,
    krecili, wstrzasali, w koncu podjeli decyzje - przeprowadzamy
    rewizje .. i wykryli przemyt :-)

    J.

  • 7. Data: 2010-10-30 08:00:09
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2010-10-29 16:26, mleko pisze:

    > Tak samo jak w przezroczystej zapalniczce za 2zł - tez jak woda :)

    Potrzasnij zapalniczka i zobacz czy sie robia bable :)
    Na filmie to woda.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 8. Data: 2010-10-30 14:04:55
    Od: jack <s...@g...pl>

    > Potrzasnij zapalniczka i zobacz czy sie robia bable :)
    > Na filmie to woda.

    Widać po ilości światła w środku - jest to butla z wyciętym kawałkiem
    blachy - taki "niby" przekrój do demonstracji.

  • 9. Data: 2010-10-30 16:43:09
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 30 Oct 2010 14:04:55 +0200, jack wrote:
    >Widać po ilości światła w środku - jest to butla z wyciętym kawałkiem
    >blachy - taki "niby" przekrój do demonstracji.

    Z tym ze nawet taki przekroj mozna wyposazyc w szybe i filmowac
    rzeczywiste LPG, albo skoro juz wsadzilismy kamere, to wsadzic tez
    lampe ..

    J.

  • 10. Data: 2010-10-30 19:39:02
    Od: jack <s...@g...pl>

    Dnia Sat, 30 Oct 2010 16:43:09 +0200, J.F. napisał(a):

    > Z tym ze nawet taki przekroj mozna wyposazyc w szybe i filmowac
    > rzeczywiste LPG, albo skoro juz wsadzilismy kamere, to wsadzic tez
    > lampe ..
    >
    > J.

    Można ale po co ? Niczego to w kwestii pokazu nie zmieni - zmieni natomiast
    cenę i będzie pewnie wbrew przepisom - wątpie aby ktokolwiek pozwolił na
    zabawy z szybami w ciśnieniowym zbiorniku gazowym napełnianym lpg - jeśli
    to samo można zrobić z inną cieczą wycinając fragment zbiornika. Widąc
    dodatkowo ze światło "wlatuje" także przez wielozawór.