  • 71. Data: 2014-12-11 04:27:14
    Temat: Re: Tanie smartfony
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message
    news:5485d240$0$2660$65785112@news.neostrada.pl...

    > Jak zwykle czepiasz się szczegółów i udajesz że nie zrozumiałeś.
    > Normalny sprzeda takie auto rodzinie lub znajomym.
    > Ze świecą szukać. Kupowałeś kiedyś w Polsce auto używane?

    Masz dużo w rodzinie ludzi którzy wyłożą 30 tysięcy gotówką aby
    kupić od Ciebie 2 letnie autko? To ci sami, co pracują w Tesco za 2kzł?

  • 72. Data: 2014-12-11 04:29:52
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "P.B." <p...@w...pl> wrote in message

    > Bo to prawda. Te samochody na aukcje wystawia firma leasingowa, a nie
    > prywatny właściciel. To skutek porąbanego systemu podatkowego w Polsce.
    > Aut 2-3 letnich od prywatnych sprzedawców, którzy kupili nowe w salonie,
    > a teraz sprzedają 3-latka za 30-40% ceny nowego znajdziesz w całej Polsce
    > kilka sztuk. Cała reszta to Audi/VW/Opel/Skoda z przebiegiem 120 tys. po
    > dziadku z Niemiec, albo takie właśnie cudaki po przedstawicielach
    > handlowych. Sam takim jeżdżę, bo przynajmniej znam jego historię i nie
    > upierałem się, że musi być bezwypadkowy i z małym przebiegiem. Jest
> [...]

    Ale dlaczego miałby zawężać poszukiwania do prywatnych właścicieli?

    Przeczytaj co napisał:
> [...]

    A więc mamy przykład NORMALNEGO sprzedawcy który
    sprzedaje 2-3 letnie auto poleasingowe, bez szpachly
    czy innych wad - po prostu po skończonej umowie i już.
    Co tu jest nieprzystającego do Polskich warunków jakie wyjaśniłeś nam wyżej?

  • 73. Data: 2014-12-11 07:13:03
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-12-11 o 04:25, Pszemol pisze:
    > Sprawdzałeś cenę? :-)))) Czy myślałeś że to kupisz za 300zł? :-) lol!

    Nie odpowiedziałeś na pytanie czy masz taki zegar jak w nokii.

  • 74. Data: 2014-12-11 07:21:08
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-12-11 o 04:22, Pszemol pisze:
    > Masz dziadowski tablet i biedafon no więc Cię przeglądanie męczy :-)

    Powód jest inny. Na co dzień używam kilku monitorów w rozdzielczości
    przynajmniej FHD. Męczy mnie mizerna rozdzielczość :-)

    > Musisz być bardzo dumny :-)))

    Dlaczego mam być mniej dumny niż Ty?

    > Przecież nie namawiam Cię do kupowania iPhone.
    > Ile razy mam to powtórzyć?

    To przestań wyśmiewać inne urządzenia z których inni są zadowoleni.
    Tak. Wiem to taka strategia. Ty mnie wcale nie namawiasz ;-)

    > Muzyki to rzeczywiście tylko na słuchawkach...
    > Ale dla mnie radio to nie muzyka, sorki :-)

    Ale nie z takiego "pierdzidełka" Nawet tokfm którego często słucham nie
    zdzierżyłbym.

    > Wow... No siara panie :-)

    Znaczy nie masz. Szkoda bo to fajna funkcjonalność :-)
    Napisz jak w kolejnym ajfonie wprowadzą.
    W sumie piszesz o wszystkim to powinienem się spodziewać tylko może nie
    w wątku "za 300zł" ;-)

  • 75. Data: 2014-12-11 11:36:50
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Alf/red/" <f...@u...waw.pl> napisał w wiadomości

    > iphone odpada...

    Cenowo też odpada i za dużo z nim problemów. Znajomi mają jakieś iphony i
    nie mogą wysyłać i otrzymywać MMS-ów, bo według serwisu podobno coś trzeba
    dokupić i doinstalować.

    Jakie inne dotykowce dobrze działają?

    Sony Xperia E3 LTE
    Sony Xperia M2 LTE
    LG F60 LTE
    LG L65
    HTC Desire 310
    HTC Desire 610 LTE
    Samsung Galaxy Core Plus
    Samsung Galaxy Trend Plus
    Samsung Galaxy Xcover 2

    Może inne, mniej znane chińskie marki?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 76. Data: 2014-12-26 20:54:10
    Od: mkarwan <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-12-04 o 20:31, Maciek pisze:
    że po wyjęciu w autobusie wszyscy
    > współpasażerowie wysiądą z obrzydzeniem? Dobrze jakby nie lubiło spędzać
    > całego życia w serwisie.

    No a gdzie ty mieszkasz, niech zgadnę: Wilanów czy Magdalenka?

  • 77. Data: 2014-12-26 20:55:46
    Od: mkarwan <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-12-05 o 00:58, MichaelData(R) pisze:

    > Może dlatego że mieszkam w Poznaniu

    Jakto w Poznaniu? A Czarnków jusz nie teges?
    ÓÓÓ

  • 78. Data: 2014-12-27 13:40:42
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-12-07 o 19:20, J.F. pisze:
    > czy Mercedes potrafi
    > montowac inne elementy w zaleznosci od kraju przeznaczenia..

    mercedes raczej nie. De facto to sa skladaki, polowa podzespołów od
    Boscha. ;)

    --
    @foe_pl

  • 79. Data: 2014-12-27 13:43:18
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-12-08 o 15:58, yabba pisze:
    > Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

    > To ja się podepnę z pytaniem. A co polecacie w cenie do 600 zł z
    > dotykowych? Wymagania konieczne to wysoka niezawodność, żadnego
    > "mulenia", zawieszania się, niereagowania na dotyk itp. i bateria
    > wytrzymująca minimum 2 dni. Mile widziany GPS i radio FM :).
    > Wykorzystywany będzie głównie do rozmów i SMS-ów, raz na miesiąc coś
    > sprawdzić w Internecie.

    jakas nokia na windows phone. Tylko sie nie zdziw, ze system wyglada jak
    jakas wesja alfa...

    --
    @foe_pl

  • 80. Data: 2014-12-27 13:47:11
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-12-08 o 22:21, dizel pisze:
    > Oczywiście Pszemol ma do powiedzenia w tym wątku najwięcej mimo że
    > iphone to nie jest tani sprzęt. Autor pisał o 300-450 zł a użytkownik
    > Pszemol pisze o iphonie za 2000- 4000zł.

    iphone 3gs kupisz za 350 zł.

    --
    @foe_pl