  • Data: 2015-01-07 09:15:40
    Temat: Re: Tanie smartfony
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "user" napisał w wiadomości
    W dniu 2015-01-05 o 17:44, J.F. pisze:

    >Ja specjalnie wad nie zauważyłem a telefon użytkuję od roku. Chodzi
    >płynnie, ma super aparat, dosyć dobrą baterię, szybko łapiący GPS no
    >i malejącą cenę może warto dołożyć albo faktycznie kupić lumię.

    Ma tez zarloczny procesor, ktory potrafi wydoic baterie szybko i
    podgrzac telefon znacznie.
    Ma tez ryzyko zainstalowania Androida w wersji 4.4 i utraty dostepu do
    karty pamieci przez aplikacje.

    Z rzadka, ale potrafi sie zaciac (a przynajmniej gry potrafia), aparat
    ... jak na telefony to moze i super, ale tak ogolnie to kiepski.

    Cenie za duzy wyswietlacz, a przez to i duza wirtualna klawiature,
    cenie za duza ilosc pamieci - 8.7 GB flash do dyspozycji - choc to
    docenia raczej milosnicy wielu programow do nawigacji, albo wielu
    gier.

    J.