  • Data: 2011-12-28 22:39:09
    Temat: Re: Tanie polskie OC...
    Od: RadekNet <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.12.2011 22:17, Cavallino pisze:

    > Niekoniecznie.
    > Ale wygląda że tak w ogóle to interesują Cię tylko tematy, w których
    > możesz użyć powyższego zwrotu.

    W odroznieniu do coniektorych wypowiadam sie tylko w tematach, o ktorych
    cos wiem ;>

    > Bo jak nic innego nie robi w danym miejscu, to jest to klasyczny
    > przykład leczenia kompleksu emigranta.
    > I dopóki o irlandzkich zwyczajach nie zaczniesz dyskutować na
    > irlandzkiej grupie, to możesz być pewien że jeszcze się z niego nie
    > wyleczyłeś.

    Nooo pewnie :) Powinienes ich na psychologie :) Ale i tak kiedys
    mielismy w domu straszny ubaw, jak w podobnej rozmowie moja kobieta
    dowiedziala sie, ze jest glupia polska emigrantka, ktora zasuwa na mopie
    a w Polsce leczy swoje kompleksy jezdzac na wczasy i lansujac sie w
    markowych ciuchach ;)

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk