    From: RadekNet <r...@r...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Tanie polskie OC...
    Date: Sun, 25 Dec 2011 11:51:38 +0100

    W dniu 25.12.2011 11:50, J.F. pisze:

    > Na razie to widze ze placisz 3x wiecej :-P

    Ale to chyba wiadomo czemu?
    W Polsce za ta renowke MTU policzylo na moje znizki 1500 zl. Czyli masz
    porownanie - Sharan 2.0l full AC 2000zl, Renault 1.6l gole OC 1500zl.

    > O widzisz - kradzieze w Irlandii i Polsce tez mozemy porownac.

    Jesli chodzi o male autka - popularny "sport" malolatow: ukrasc,
    przejechac sie, podpalic.

    > A 3 tygodnie wypozyczenia auta to ile kosztuja w Irlandii ?

    Nie wiem, sprawdz np na stronie AVIS'a. Ale nie sugerowalbym sie cena,
    bo pewnie firmy ubezpieczeniowe placa duuuzo mniej niz klient z ulicy.
    Auto dostalismy na 7 dni i nie przedluzalismy, bo nie bylo pozniej
    potrzebne.
    Wogole smiesnie bylo, bo ukradli nam Micre zony, a jako auto zastepcze
    chcieli dac Forda Galaxy, gdzie dla mojej kobiety nawet Micra byla za
    duza ;)

    > W Polsce niby tez ... no i skladki OC rosna.

    No wlasnie .. "niby". A mnie dziwi, ze w Ire to nie jest "niby" a ceny
    ubezpieczen jakby podobne.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk