  • 11. Data: 2011-09-13 13:22:40
    Temat: Re: Tanie lapki
    Od: Wojciech Wrodarczyk <w...@w...pl>

    W dniu 2011-09-11 00:38, Smok Eustachy pisze:
    > Witam!
    > Namnożyło się ostatnio tanich laptoków, 1000-1200 zł z systemem Windows
    > 7. Jak myślicie, wytrzymają mechanicznie kilka lat użytkowania? Laptok
    > będzie noszony codziennie prawie to tu to tam.
    > Zagadnienia wydajnościowe drugorzędne, tyle, żeby tego Windowsa
    > udżwignął i przegladarkę i dokument 3 strony w ofisie. Grę Kajko i
    > Kokosz Szkoła Latania.
    > Mniemam, że Toshiba najlepsiejsza będzie?
    Jak od kilku lat dobijam (na serwisie w terenie) netbooka Asus EEE.
    Zatem można powiedzieć, że jest wart swojej ceny.
    Ostatnio (chyba przypadkiem) przeżył spadek z dachu samochodu, bo
    ruszyłem i o nim zapomniałem.
    Win7 starter daje radę OK.
    Nowsze asuski mają już lepsze (pełnowymiarowe) klawiaturki.

  • 12. Data: 2011-09-13 14:18:02
    Od: Smok Eustachy <s...@p...onet.pl>

    On 13.09.2011 15:22, Wojciech Wrodarczyk wrote:
    /../
> [...]
    > ruszyłem i o nim zapomniałem.
    > Win7 starter daje radę OK.
    > Nowsze asuski mają już lepsze (pełnowymiarowe) klawiaturki.

    Ale mówimy o lapakach a nie o netbokach.

  • 13. Data: 2011-09-13 15:54:57
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Maciek Babcia Dobosz" <b...@j...org.pl> napisał w
    wiadomości news:20110912205213.0dcd6560@babcia-workstation...
    > Nie mam pojęcia. Na moją skargę do Asusa na działanie serwisu z opisem
    > problemu dostałem odpowiedź z przeklejonym mailem z tego serwisu.
    > Wygląda na to że Asus akceptuje takie praktyki.

    heh, ale jazda.
    To tym bardziej komisyjnie z policją i rzeczoznawcą przygotować towar do
    wysyłki gwarancyjnej.
    Jak się robi ustawki z handlarzami narkotyków czy złodziejami to czemu nie z
    nieuczciwym serwisem.

    --
    Irokez

  • 14. Data: 2011-09-14 07:43:34
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-09-13, o godz. 17:54:57
    "Irokez" <n...@e...pl> napisał(a):

> [...]
    > do wysyłki gwarancyjnej.
    > Jak się robi ustawki z handlarzami narkotyków czy złodziejami to

    Tylko sprawdź sobie czy wysyłanie komputera do serwisu może być
    prowokacją policyjną bo ta jest baaaardzo mocno ograniczona. Żeby Cię
    potem policjant gdy mu coś takiego zaproponujesz nie wyśmiał.

    Zdrówko