  • Data: 2011-03-25 13:36:25
    Temat: Re: Tanie kombi to 5000-7000pln - co kupić?
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 25 Mar 2011 05:16:46 -0700, Tatanka wrote:

    > Passat B4, TDI 90 KM jak najbardziej tylko jak bedzie mial ponizej pol
    > miliona km to bedzie dobrze (mowa o przebiegu nie o stanie licznika).
    > Albo ten sam Pasek z 1,8 90KM lub 2,0 115 KM benzynowe. Albo 1,6 102 KM.
    > Audi B4 czemu nie, tylko od Paska jest mniejsze troche wg mnie. Astre 1
    > ruda chrupie.

    Blacharka to znany problem w Astrach, a jak z mechaniką? Czy te samochody
    są w miarę trwałe? Wiem, ze porównywanie tego do Paska nie ma większego
    sensu, no ale nie zależy mi specjalnie na komforcie ani wyglądzie. Ma być
    tanie w utrzymaniu, wytrzymałe i tanie w ewentualnych naprawach

    > Moze Mazda 626 jakas? W Japoncach nie bardzo sie orientuje. Jesli dla
    > dwoch pasazerow plus ładunek to Octavia I, silniki te co w Pasku, ale
    > jak czterech chłopa to za mało ona ma miejsca z tylu.

    Pytanie jak wygląda sprawa części do japończyków. Od niemieckich
    samochodów mamy tego masę. Stąd pierwotnie zakładałem coś z VW/Audi/Opel.
    Samochód generalnie dla 3 i więcej osób. W tej chwili jeździmy dwu
    osobowym i nie ma problemów z ładownością, ale właśnie z przewozem osób.
    Głównie po mieście ewentualnie jakieś podmiejskie miejscowości, żadnych
    dalekich wypadów.