  • Data: 2010-12-08 19:22:03
    Temat: Re: Tanie auto - Daewoo Leganza - Pacjent zmarł !
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " Michał" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:idogh3$kqn$1@inews.gazeta.pl...

    > Spoko, temat nie skończony - pacjent będzie reanimowany (w wolnej chwili),
    > narazie sobie stoi daleko od Krakowa, i trzeba przywieść.
    > a jak się nie uda to za 2 tyg się kupi inne :)
    >
    > tylko nie wiem czy Leganza bo to jakieś za delikatne auto jest.

    Nie jest delikatne.
    Myślę, że trafiłeś po prostu "trefne" auto, które już wcześniej mogło mieć
    defek i dlatego mógł się go pozbyć poprzedni właściciel.
    Mnie także się przytrafiło kupić auto z pęknięta głowicą. Po 2 miesiącach
    dopiero mechanicy doszli co jest przyczyną pękania węży układu chłodzenia i
    rozszczelnienia chłodnicy. Kupiłem drugi, kompletny silnik i auto hula jak
    nowe, a w wolnej chwili mechanik mi wymieni pękniętą głowicę, dzięki czemu
    będę miał drugi silnik w zapasie :)