    From: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Tanie akumulatory do notebooków
    Date: Sun, 12 Feb 2012 15:59:16 -0000

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in message
    news:jh7j32$lgq$2@inews.gazeta.pl...
    > Gdzie można kupić tanie akumulatory do notebooka.

    allegro, ebay - taniej i gorzej niz chinskie nie znajdziesz

    samych ogniw musisz poszukac w zaleznosci od tego co masz
    w baterii - ta sama pojemnosc itd. itp. - inaczej zabawy
    z elektronika baterii masz prawie pewne jezeli bedziesz
    chcial zeby dzialala normalnie

    > Mogą być same ogniwa -- do składania.

    z kiepskimi nie warto sie bawic, dobre, japonskie moga
    za to wyjsc drozej niz markowa bateria, zwroc uwage na
    to zeby posiadaly juz przymocowane blaszki\druty
    do lutowania

    > Czym można sprawdzić jakość ogniw -- może mam popsute
    > nie wszystkie, ale tylko część z sześciu?

    woltomierzem - po naladowaniu do pelna i wykorzystaniu w
    50% sprawdz kazde ogniwo i bedziesz wiedzial co sie dzieje
    niektore moga miec napiecie znacznie nizsze niz inne, lub
    w skrajnych przypadkach odwrocona polaryzacje

    > Czy w razie czego warto pomieszać stare, ale
    > sprawne z nowymi?

    zdecydowanie nie, nawet jezeli znajdziesz identyczne, w co
    watpie to pewnie bedziesz musial bardzo predko powtarzac
    naprawe skoro juz niektore sie sypia