  • 1. Data: 2012-08-16 19:57:31
    Temat: Tania sluchawka z opcja dzielenia neta przez wifi lub w ostatecznosci kabel
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    Witajcie,

    Jak w temacie. Szukam czegos taniego - pewno jakas nokia z symbianem?
    Z andkow to chyba tylko htc magic?

    --
    Pozdrawiam,
    Mikolaj Jopczynski

    tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
    Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot
    Tychy: www.hotspot.tychy.pl

  • 2. Data: 2012-08-16 20:08:01
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Thu, 16 Aug 2012 19:57:31 +0200, Mikolaj Jopczynski napisał(a):

    > Witajcie,
    >
    > Jak w temacie. Szukam czegos taniego - pewno jakas nokia z symbianem?
    > Z andkow to chyba tylko htc magic?

    Spraw sobie MiFi, działa lepiej niż przeciętne telefony (zwłaszcza tanie) i
    są w cenach całkiem tandetnych telefonów.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    " pewne osoby w panstwie nie moga oddawac plaszcza do pralnii." - Paweł

  • 3. Data: 2012-08-16 20:15:27
    Od: "Pawel G." <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Waldek Godel
    z dnia: 2012-08-16 20:08:

    > Spraw sobie MiFi, działa lepiej niż przeciętne telefony (zwłaszcza
    > tanie) i są w cenach całkiem tandetnych telefonów.
    Nie wiem ile teraz to kosztuje, ale pół roku temu wyszło mnie taniej
    kupić LG GT540 niż MiFi. Sprawuje się bezproblemowo.

    Paweł

  • 4. Data: 2012-08-16 20:17:51
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Thu, 16 Aug 2012 20:15:27 +0200, Pawel G. napisał(a):

    > Nie wiem ile teraz to kosztuje, ale pół roku temu wyszło mnie taniej
    > kupić LG GT540 niż MiFi. Sprawuje się bezproblemowo.

    Krótkie przejrzenie alledrogo pokazuje, że ten LG zaczyna się od 223
    (aukcja) a najtańszy kup teraz jest 379 zł
    Mifi zaczynają się od 260 zł - te stare, wyciągające 7,2 Mbit (tyle samo co
    LG). A są jeszcze te z 21 Mbit.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Po co uzywac czegos tak topornego jak BT do przesyłania czegokolwiek ?" -

  • 5. Data: 2012-08-16 20:59:21
    Od: "Pawel G." <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Waldek Godel
    z dnia: 2012-08-16 20:17:

> [...]
    > (aukcja) a najtańszy kup teraz jest 379 zł
    > Mifi zaczynają się od 260 zł - te stare, wyciągające 7,2 Mbit (tyle samo co
    Eee? To mamy chyba inne alledrogo. ;]
    Ja widzę aukcję kończącą się za godzinę w cenie 127,50, Kup Teraz
    "śliczny" za 189 i 100% sprawny za 165. A za 249 to nawet z FV23%.

    Wolę jednak telefon, bo daje się parę rzeczy zrobić więcej niż na
    routerze MiFi (trzy lampki i tyle), np. sprawdzić stan konta. :]

    Czas pracy baterii porównywalny, czyli i tu i tu nie powala, ale i tak
    mój notebook pada szybciej. :)

    Za to te MiFi 21Mbps to ja widzę po ponad 700PLN. :] to raczej nie łapie
    się w tytułowe "tanio". ;]

    --
    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 6. Data: 2012-08-16 21:07:18
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Thu, 16 Aug 2012 20:59:21 +0200, Pawel G. napisał(a):

    > Eee? To mamy chyba inne alledrogo. ;]
    > Ja widzę aukcję kończącą się za godzinę w cenie 127,50, Kup Teraz
    > "śliczny" za 189 i 100% sprawny za 165. A za 249 to nawet z FV23%.

    Sprawdzałem nowe i kup teraz.
    Jak się sprawdza aukcje, które kiedyś tam się skończą, to i mifi są
    tańsze:http://allegro.pl/modem-router-wifi-huawei-e5
    85-i2553152618.html

    > Wolę jednak telefon, bo daje się parę rzeczy zrobić więcej niż na
    > routerze MiFi (trzy lampki i tyle), np. sprawdzić stan konta. :]

    ale jeszcze jest webadmin, w którym można sporo zrobić, teraz nie pamiętam
    dokładnie ale kody dało się też wysłać. Na pewno da się wysyłać SMSy

    > Za to te MiFi 21Mbps to ja widzę po ponad 700PLN. :] to raczej nie łapie
    > się w tytułowe "tanio". ;]

    to chyba rzeczywiście mamy inne alledrogo
    http://allegro.pl/huawei-e586-modem-router-poznan-sk
    lep-najtaniej-i2539389277.html
    http://allegro.pl/modem-usb-huawei-e586bs-2-play-rou
    ter-wifi-i2565941218.html

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł

  • 7. Data: 2012-08-16 21:45:31
    Od: "Pawel G." <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Waldek Godel
    z dnia: 2012-08-16 21:07:
    > to chyba rzeczywiście mamy inne alledrogo
> [...]
    Nie znam ich symboli, więc poleciałem po MiFi w opisie. Jak potrzeba te
    21Mbps to za 280 zeta warto, bo taniej żaden phone nie ma 21M.

    Ja swojego GT540 kupiłem porysowanego, dokładnie w tytułowym celu, za
    niecałe 100PLN snajperem w aukcji. Żadne tam kup teraz, o nowym nie
    wspomnę. :] Ale pół roku temu to MiFi 7Mbps trudno było trafić poniżej
    350PLNów.

    Paweł

  • 8. Data: 2012-08-16 21:47:31
    Od: Paweł Muszyński <"pmuch.nospam"@bolinko.wytnijto.org>

    W dniu 2012-08-16 19:57, Mikolaj Jopczynski pisze:
    > Witajcie,
    >
    > Jak w temacie. Szukam czegos taniego - pewno jakas nokia z symbianem?
    > Z andkow to chyba tylko htc magic?

    Może być też samsung i5700 z odpowiednim firmware :-)

    (BTW - jednego sprzedaję -
    http://allegro.pl/telefon-samsung-galaxy-i5700-spica
    -uzywany-gratis-i2538220059.html
    )

    Paweł

  • 9. Data: 2012-08-17 08:07:39
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "Pawel G." <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mój notebook pada szybciej. :)
    >
    > Za to te MiFi 21Mbps to ja widzę po ponad 700PLN. :] to raczej nie

    Jak to porownywalny ?

    Telefon udostepniajac internet zazwyczaj zdycha po dwu-trzech godzinach
    udostepniania netu, MiFi wlaczam rano wychodzac z domu i przewaznie
    wylaczam wracajac po pracy, w nocy ladowanie.
    Czas pracy na baterii wedlug mnie absolutnie nie porownywalny :)

  • 10. Data: 2012-08-17 08:48:55
    Od: "Pawel G." <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od cpt. Nemo
    z dnia: 2012-08-17 08:07:
> [...]
    > wylaczam wracajac po pracy, w nocy ladowanie.
    > Czas pracy na baterii wedlug mnie absolutnie nie porownywalny :)
    Który model tyle pracuje?

    Paweł