  • 1. Data: 2010-09-13 10:29:33
    Temat: Tania malpa 'marketowa'
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    Szukam jakiejs cyfrowej malpy do zabawy dla 3-latki, jedyne co aparat musi
    posiadac to ekran z podgladem sceny, przycisk 'zrob zdjecie' i jakis slot na
    karty pamieci, idealnie gdyby dalo sie reszte przyciskow zablokowac. Ma toto
    kosztowac jak najmniej, pelno aparatow firmy "Digital camera" i innych
    medionow-sredionow za grosze lezy w marketowych koszach. Gorzej, ze
    wszystkie wygladaja, jakby mialy rozpasc sie po dwoch minutach.

    Ktos mial w rekach te tania chinszczyzne i moze polecic model, ktory
    podziala dluzej niz tydzien i zrobi zdjecia lepsze od kalkulatora Casio z
    aparatem, ktore da sie ostatecznie wydrukowac w 10x15 do albumu rodzinnego?

    Pozdraiwiam
    Kamil

  • 2. Data: 2010-09-13 10:45:05
    Temat: Re: Tania malpa 'marketowa'
    Od: limies <l...@g...com>

    On Sep 13, 12:29 pm, "kamil" <k...@s...com> wrote:
> [...]
    > aparatem, ktore da sie ostatecznie wydrukowac w 10x15 do albumu rodzinnego?

    zobacz na allegro, albo na gieldzie jakis sprawny uzywany

  • 3. Data: 2010-09-13 10:58:57
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "limies" <l...@g...com> wrote in message
    n.googlegroups.com...

    > zobacz na allegro, albo na gieldzie jakis sprawny uzywany

    A moze polecisz cos ze starszych uzywek (3-4mpix to az nadto) bez wysuwanego
    obiektywu i zbyt wielu przyciskow, ktorymi dziecko moze poprzestawiac
    wszystkie opcje?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 4. Data: 2010-09-13 12:18:22
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Szukam jakiejs cyfrowej malpy do zabawy dla 3-latki,
    > jedyne co aparat musi posiadac to ekran z podgladem sceny,
    > przycisk 'zrob zdjecie' i jakis slot na karty pamieci...

    http://allegro.pl/aparat-cyfrowy-easypix-v130-a-dla-
    dzieci-niebieski-i1220373746.html

  • 5. Data: 2010-09-13 12:31:39
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Robert_J" <d...@o...pl> wrote in message

    > http://allegro.pl/aparat-cyfrowy-easypix-v130-a-dla-
    dzieci-niebieski-i1220373746.html

    To juz wole jakiegos starego IXUsa za te cene kupic chyba, nie wyglada, zeby
    dalo sie to wydrukowac w rozsadnej jakosci na czymkowiel wyzej znaczka
    pocztowego :/

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 6. Data: 2010-09-13 12:33:13
    Od: limies <l...@g...com>

  • 7. Data: 2010-09-13 13:48:44
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2010-09-13 12:58:57 niejaki kamil napisał:
> [...]
    > obiektywu i zbyt wielu przyciskow, ktorymi dziecko moze poprzestawiac

    monolta x20

    http://allegro.pl/dimage-x20-minolta-sprawny-pokrowi
    ec-i1221435308.html
    (nie moja aukcja)

    cholerka - i pomyśleć że 7 lat temu dałem za takiego 700zł

    ps. moim teraz zdjęcia robią dzieciaki (własne), składają z tego filmy i
    umieszczaja na YT - a ja w ich wieku czytałem o przygodach tomka w krainie
    kangurów i czasem wisiałem na trzepaku ;)

    --
    P0zdrawiam
    p0li p0li(at)poczta.onet.pl

  • 8. Data: 2010-09-13 13:54:21
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2010-09-13 15:48:44 niejaki p0li napisał:

    > monolta x20

    oo - tu sa ładniejsze zdjecia
    http://allegro.pl/minolta-x20-tanio-i1229616858.html

    walety:
    - działa na dwa paluszki
    - karta sd
    - 3x zoom optyczny

    zady:
    - "tylko" 2Mpix
    - była wada fabryczna matryc ccd - ale serwis wymienia matryce za darmo
    - metalowa klapka na obiektywie
    - plastikowa obudowa

  • 9. Data: 2010-09-13 14:07:22
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "p0li" <p...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    >
    > zady:
    > - "tylko" 2Mpix
    > - była wada fabryczna matryc ccd - ale serwis wymienia matryce za darmo

    O pieknie, na eBay za 4 funty z wysylka, nada sie nawet do pstrykania pod
    namiotem bez obawy o zgubienie po pijaku i nie wyglada jak aparat barbie.
    Dzieki piekne za pomoc. :)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 10. Data: 2010-09-13 16:57:16
    Od: StaM <q...@g...com>

    On 13 Wrz, 16:07, "kamil" <k...@s...com> wrote:

> [...]
    > namiotem bez obawy o zgubienie po pijaku i nie wyglada jak aparat barbie.

    Daj dziecku aparat jak wtrzezwieje, po pijaku moze nim zrobic
    rowiesnikom krzywde.
    StaM