  • Data: 2016-03-26 13:14:29
    Temat: Re: Tani wzmacniacz (miniwieża) do Chromecasta Audio?
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-26 o 12:18, Paweł Pawłowicz pisze:

    > Piszesz do kogoś, kto nie ma bladego pojęcia o tym, co chce zrobić. W
    > takich przypadkach nie ma miejsca na "bo mi się nie chciało". Gość zrobi
    > dokładnie to, co napisałeś, skutek będzie taki, że prawdopodobnie szlag
    > trafi końcówki, a niewykluczone, że i głośniki. Stare wzmacniacze są na
    > to bardzo podatne. Prawda jest taka, że popełniłeś elementarne błędy, "i
    > nie trzeba filozofować".

    O, elementarne błędy? A to ciekawe. OK, właśnie straciłeś w moich oczach
    bardzo dużo.

    > Może się czepiam, ale naprawianie świata należy zaczynać od siebie :-)

    Dokładnie - czepiasz się. Atlantis dzieckiem nie jest i zanim coś zrobi
    dopyta. Zresztą w tym wątku to widać.
    Dla ułatwienia dodam również, że można jeszcze parę innych rozwiązań
    zrobić, ale jakoś nie postarałeś się o nich ani słówka wspomnieć - więc
    jakby to powiedzieć... No sam rozumiesz co mogę myśleć.

    Pozdrawiam

    DD