  • Data: 2016-03-26 10:19:36
    Temat: Re: Tani wzmacniacz (miniwieża) do Chromecasta Audio?
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-26 o 08:34, Włodzimierz Wojtiuk pisze:

    > No to zrób to co przewidział producent, dla uproszczenia odciąłbym tylko
    > zasilanie IC750 zamiast wylutowywać.

    Może to zabrzmi głupio, ale opis schematu nie jest do mnie 100% jasny.
    To znaczy tak na 80% podejrzewam co trzeba zmienić, ale wolę się upewnić
    - stąd moje pytanie. Rozumiem, że:

    1) Demontujemy IC750 wraz z przyległościami (obszar otoczony przerywaną
    linią).
    2) Jeśli jakiś element dyskretny przy wejściu ma kilka przypisanych
    wartości, montujemy tą, która NIE znajduje się wewnątrz prostokąta
    rysowanego przerywana linią, np. R750 ma mieć 22k zamiast 4,7k a R751
    47k zamiast 68k.

    Mam rację?

    Natomiast niezbyt jasne są dla mnie dwie rzeczy:

    1) Zworki JW63 i JW64 powinny być zamontowane w wariancie AUX? Gdy
    patrzę na schemat wydaje się, że tak - stanowią one mostki,
    przepuszczające sygnał audio od gniazda do IC751. Tylko dlaczego w takim
    razie są one otoczone przerywaną linią, co wskazuje na wariant "PHONO"?
    2) Jaką wartość powinny mieć kondensatory C751 i C771? Ich opisy są
    otoczone przerywaną linią. W ogóle powinny być zamontowane w wersji AUX?