  • Data: 2016-03-26 10:16:34
    Temat: Re: Tani wzmacniacz (miniwieża) do Chromecasta Audio?
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-25 o 23:14, Atlantis pisze:

    > Ok, znalazłem schemat:
    > http://postimg.org/image/kv1jyj8ft/
    >
    > Nie jestem pewien, czy dobrze rozumiem. Co mam zrobić, żeby uzyskać
    > wejście AUX zamiast PHONO?
    >
    > Usuwam elementy znajdujące się wewnątrz prostokąta narysowanego
    > przerywaną linią i zamieniam wartości elementów z opisów w prostokątach,
    > na spoza nich? Co ze zworkami JW63 i JW64? Niby też są otoczone
    > przerywaną linią, ale chyba powinny być wlutowane, bo przepuszczają
    > sygnał audio?

    A widzisz, faktycznie nie zwróciłem uwagi na zworki - musisz obejrzeć
    konstrukcję - wygląda na to, że jest przygotowana do tego, żeby usunać
    tenże wzmacniacz. On może być nawet na osobnej płytce, chociaż pewnie są
    to po po prostu elementy lutowane albo nie. Jeżeli nie jest na osobnej
    płytce, to ja bym wywalił scalak (całkiem) i jeszcze C753/773 albo
    R752/772. To powinno wystarczyć.

    Pozdrawiam

    DD