  • Data: 2011-02-18 21:43:47
    Temat: Re: Tani uchwyt na rejestrator do lustrzanki
    Od: Piotrne <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > A gdzie szukasz? ;)

    Szukałem w sklepach fotograficznych (mogę najwyżej kupić
    statyw i sobie wydłubać śrubę), w Leroy Merlin (niestety,
    śruby tylko w rozmiarach metrycznych). W końcu kupiłem
    na Allegro (była jedna oferta).

    > Fakt, też mam rozwiązanie z kształtownikiem.
    > Ale jak masz na myśli szyny do lamp, to tak jak wyżej:
    > http://allegro.pl/listing.php/search?string=szyn*&ca
    tegory=8847
    > (6 trafień)

    Takie szyny też wcześniej oglądałem, ale wszystkie były
    o co najmniej 2 centymetry za krótkie. Pozostało rozwiązanie
    z kątownikiem.

    > Znaczy piłę do metalu, wiertarkę, pilniki...?

    Nie nie, dawno temu miałem zabawkę o takiej nazwie - różne
    metalowe elementy z otworami i do tego śrubki z nakrętkami
    do skręcania. Może to rozwiązałoby problemy mocowania
    aparatu w różnych niestandardowych miejscach...

    P.