  • Data: 2018-10-23 08:19:47
    Temat: Re: Tani telefon z NFC
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-10-22 o 23:01, RadoslawF pisze:

    > Raczej twoje.
    > Padały tu głosy ludzi twierdzących ze u nich nie wystarczy wybudzić
    > a trzeba się zalogować.

    Nie zalogować, tylko odblokować ekran. Coś, co statystyczny użytkownik
    robi ze 100 razy dziennie.

    > Ale ty zaraz napiszesz że u ciebie nie trzeba co w domyśle ma sugerować

    U mnie też. Szperając opinię w internecie wynika, że jest to dość
    popularna przypadłość, choć oficjalnie w opisie google pay jest
    napisane, że do płatności należy odblokować ekran.

    > że tak jest też i u innych. Czyli tobie akurat tutaj nie pasuje
    > przyznać że czarne jest czarne więc zbaczasz na dyskusję o jakiejś
    > partyjce rządzonej przez szczerbatego.

    Nawet jeśli trzeba by ekran odblokowywać (ja odblokowuję, i jeszcze
    włączam moduł nfc, bo domyślnie go mam wyłączonego), to i tak jest do
    dla mnie wygodniejsze w porównaniu z tym, że nie muszę nosić karty, lub
    jej skądś wyciągać.

    --
    Liwiusz