  • Data: 2018-10-23 10:31:20
    Temat: Re: Tani telefon z NFC
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-10-23 o 10:06, r...@k...pl pisze:

    > Czemu wy ciągle bredzicie o wyciąganiu kart skądś skoro temat jest o naklejce?
    > Naklejkę masz przyklejoną pod telefonem, wkładasz do środka telefonu, pod
    > futerał czy gdzie tam chcesz.

    Bo wątek był o tym, czy lepiej płacić kartą, czy telefonem.

    Jako argument przeciwko telefonowi ktoś tu podał naklejkę, co - jak
    widać - przeszło zupełnie niezauważenie wśród użytkowników nfc, bo kto
    normalny, mając nfc, będzie się bawił w naklejki - toż to same wady.
    Możesz mieć tylko jedną, nie przekleisz jej szybko do innego telefonu,
    banki czasem pobierają opłaty za korzystanie z tych naklejeczek, poza
    tym już sam fakt naklejki sugeruje, że jest to jakaś proteza,
    najczęściej dla tych, którzy nfc w telefonie nie mają.

    Tak jak wspomniałem - jeśli rozważać z czymś naklejkę, to nie z nfc,
    tylko z futerałem telefonicznym, w którym nosi się kartę - nic szczególnego.

    > Może musisz odkryć jeszcze naklejkę tak jak NFC? :D

    Jw. - naklejka niczego by mi nie ułatwiła. Byłaby substytutem, gdyby
    telefon nie miał nfc. W dodatku mój bank, w którym mam kartę (Citi)
    pobiera za tę (nie)przyjemność 5zł miesięcznie, co czyni moje rozważania
    na ten temat zupełnie bezcelowymi, bo jestem człowiekiem, który nie chce
    nic płacić za korzystanie ze swoich kart (i dlatego na przykład
    zrezygnowałem z kart mbanku).

    --
    Liwiusz