  • Data: 2018-10-22 14:18:22
    Temat: Re: Tani telefon z NFC
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "ToMasz" 5bcad309$0$514$6...@n...neostrada.pl

    > ludzi na PC używa adblokera bo nie chcą reklam, ale na telefonie - już nie.

    Adblokery w przeglądarkach netowych?

    > Nie kupiłbym telefonu z androidem, w którym nie mogę zrobić roota,
    > choćby po to aby kalkulatorowi odebrać możliwość korzystania z netu.

    Nie możesz odebrać bez roota?

    > Youtube z reklamami

    Youtube żyje z reklam -- żadna aplikacja (i żaden
    system operacyjny) nie uchroni przed reklamami.

    > i działającym ekranem - zapomnij.

    Do słuchania Youtube z wyłączonym ekranem jest sporo softu.

    > Youtuba _słucham_ w aucie zamiast radia.

    Zasilasz telefon z instalacji samochodowej?

    > Może o tym wątkotwórca nie wie, ale do wspomnianych
    > blokad jest potrzebny root, który mocno się kłuci

    Można stępić, jeśli kłucie jest zbyt mocne.

    > z płatnościami NFC telefonem.

    > Reasumując. z jednej strony wygoda płacenia za coś czego
    > nie niosę, okupiona: wyższą ceną telefonu, brakiem roota
    > (a wiec posiadaniem telefonu w wersi trail ze zgdą na reklamy),
    > brakiem potrfela przy rozładowanej baterii.

    > ToMasz

    > Ps. każda płatność kartą, pociąga za sobą opłaty. banał, bo przy
    > kawie to 60groszy, ale kupując rower zapytaj ile dostaniesz
    > upustu za płatność gotówką.

    Różnie bywa, ale zazwyczaj płacenie kartą daje profity względem płacenia gotówką.
    Szarytkami Millego można było tu i ówdzie zdzierać miesięcznie 5 dych na jedną
    szarytkę -- obrotni dochodzili do średniej krajowej. ;) Karty Eurobanku generowały
    (może nadal generują) spore oszczędności przy zakupie pralki itp. AGD. Merytoryczne
    dawały zysk przy opłacaniu paliwa...

    > jak będzie kumaty szef firmy, da Ci lampy albo licznik.

    > Możesz więc pójść na kompromis. płać telefonem blikiem. 99% punktów
    > handlowych zaakceptuje, opłata bankowa za usługę zero,

    To drogo!!! Zwykle banki płaciły (ale IMO zbyt mało) za BLIKowanie.

    > telefon może mieć roota, nie musi mieć nfc

    (,-.`._,'( coma |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,