  • Data: 2015-05-01 12:42:44
    Temat: Re: Tani sposób na pomiar skrętki
    Od: Mirek <i...@z...adres> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.05.2015 o 11:59, Marek pisze:

    > Nie linkuje w ogóle, czy link jest niestabilny?
    > To pierwsze diagnozuje się najczęściej prostym testem przewodności
    > elektrycznej styków (ewentualne zwarcia między żyłami), często wychodzi
    > krzywo zaciśnieta wtyczka lub przygnieciony kabel. To drugie, owszem,
    > może być spowodowane "nietrzymaniem kategorii" aczkolwiek nie wyklucza
    > tej pierwszej, podstawowej diagnozy.

    Miałem przypadek kabla, gdzie niestabilność polegała na na rzadkim i
    chwilowym rozłączaniu linku (raz na tydzień, dwa - na kilka minut nie
    było połączenia) i mały szczegół: nie z każdym switchem chciało w ogóle
    chodzić. Po jakimś roku przestało działać wcale. Powodem była zamieniona
    polaryzacja jednej pary na jednej wtyczce (pomarańczowo-biały z
    pomarańczowym był zamieniony). Jakim cudem to działało wcześniej - nie
    mam pojęcia.

    --
    Mirek.