  • Data: 2009-11-23 00:32:32
    Temat: Re: Tani kompakt z dobrą stabilizacją
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał

    > Sam zmagam się z chorobą oskrzeli, kości i stawów?
    > Pomagają mi w tym lekarze. :) Lekarki, pielęgniarki, lekarze. :)
    >
    > Demony są przeszłością? Demony są wieczne -- nie starzeją się, nie mają
    > ciał. :)
    > Kocham Demony. :) Żyję z nimi w zażyłości, w przyjaźni. :) Nie zmagam się
    > z nimi. :)
    > To znaczy -- zmagam się z nimi, bo język polski jest porąbany.
    > W tym sensie zmagam się z nimi, że jesteśmy po tej samej stronie naszych
    > zmagań.
    >
    > Ale to nieprawda, że podpisałem cyrograf na byczej skórze.
> [...]

    Problem (lub nie) polega na tym iż niektóre demony mają konkretne nazwiska -
    o dziwo lub nie - pasujące do paru innych okoliczności, które tak rzęsiście
    ronisz to tu, to tam.
    Może się zdarzyć, że ktoś je pokojarzy i zrobi Ci taką jazdę, że się
    zdziwisz.
    Wtedy adwokat mało zdziała ale psychiatra mógłby i owszem.

    Na ostrzeżenie jest w tej chwili raczej za późno ale może przyjmiesz i
    zrealizujesz jedną prośbę - wyłącz wątki osobiste ze swoich esejów, co ?

    adam