  • Data: 2021-08-03 11:25:32
    Temat: Re: Tani i dobry miernik mocy?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 3 Aug 2021 11:01:42 +0200, Paweł Pawłowicz wrote:
> [...]

    troche duzo, jak na "zwykly bezprzewodowy". Dosc cieply musialby byc.

    > Na ile wiarogodne są takie pomiary? Zasilacz z przetwornicą pobiera prąd
    > o przebiegu bardzo nieprzyjemnym dla pomiaru. A urządzenia za $$$$ nikt
    > nie kupi.

    Trudno zweryfikowac wiarygodnosc ... bo czym ?

    wersja a) - kupic sobie licznik energii taki jak zainstalowala
    elektrownia. Wiarygodnosc pomiaru podobna, ale wiarygodnosc finansowa
    bedzie duza :-)

    Tylko ... taki niewielki zasilacz moze miec rozny wplyw na licznik w
    zaleznosci od innych obciazen. Jak np lodowka sie wlaczy, czy
    telewizor pracuje ...

    Kiedys to badano, i bledy pomiarowe licznikow wychodzily zadziwiajaco
    duze.

    A tu porownanie mierniczkow
    https://citeseerx.ist.psu.edu/viewdoc/download?doi=1
    0.1.1.207.364&rep=rep1&type=pdf

    Tylko co z tego - te typy pewnie juz dawno niedostepne ...

    J.