  • Data: 2010-11-03 12:03:03
    Temat: Re: Tamron 28-75 vs. Sigma 24-70
    Od: John Smith <u...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Matt napisał(a):
    > http://pliki.optyczne.pl/tam28-75_fot1.jpg
    > http://pliki.optyczne.pl/sig24-70/sig24-70_fot1.jpg

    Trudno porównywać te dwa zdjęcia. Są wykonane w zupełnie różnych
    warunkach (przede wszystkim odległość ostrzenia).

    > Czy ktoś z posiadających Tamrona mógłby mi napisać, albo ew. zamieścić jakiś
    > przykład potwierdzający lub odrzucający tę zauważoną na samplach różnicę?
    > Dziękuję z góry :-)

    Testowałem tego Tamrona na cropie, dla różnych odległości ostrzenia i
    ogniskowych i rzeczywiście byłem zaskoczony gładkością rozmycia (lepiej
    niż np nowy EF-16-35/2.8L). Nie mam niestety porównania do wzmiankowanej
    Sigmy.

    --
    Mirek