  • Data: 2009-01-24 10:40:00
    Temat: Re: Tamron 17-50 czy 28-75 2.8?
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-01-24 10:04:13 +0100, q...@g...com said:

    > ść

    > ...ten zalaczony obiektyw nawet byl popularny.
    >
    > http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&it
    em=150322615649&ssP
    > ageName=STRK:MEWA:IT&ih=005

    Był tak popularny, że 3 lata po wprowadzeniu wyleciał z oferty, wraz z
    pojawieniem się 35-135.
    Ja doskonale zdaję sobie sprawę, że w pierwszych latach upowszechniania
    się zumów były różne wynalazki, pokroju 40-80 mm, 75-150 itepe, ale
    jak dla mnie jedną z miar powszechniści jest to, że różni producenci
    oferują zbliżone zakresy - oznacza to, że użytkownikom różnych systemów
    to pasuje, bez wpływu "religi" danej marki.

    de Fresz