  • Data: 2009-01-24 11:21:12
    Temat: Re: Tamron 17-50 czy 28-75 2.8?
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-01-23 23:08:10 +0100, "Robert" <r...@u...com.pl> said:

    > nie czaisz skrótów myslowych?
    No to bardzo mocny skrót myślowy.
    > zakres 50-75 to dla mnie tele, takie lekkie...
    Może lepiej krótkie tele?

    > acha, i z tego, ze kiedyś nie było takich obiektywów ma niby wynikać
    > to, że teraz ich też ma nie być?
    A są?

    > wyobraź sobie, ze w jakiś złośliwy dla Ciebie sposób są i co
    > najdziwniejsze są dość popularne...
    Pokaż mi choć jeden cropowy obiektyw 28-75. Taki żeby nie pasował do
    FF. One nie są, bo je ktoś robi specjalnie, one są bo są. I robione są
    do czego innego.

    > jakby podzielać Twój sposób rozumowania (z tego co było kiedyś, ma
    > wynikac dosłownie to co jest teraz) to pewnie bysmy jeździli
    > furmankami, albo gorzej...
    Jakby podzielić Twój sposób rozumowania, to drewniane koła z metalowymi
    obręczami rodem z wozów drabiniastych, świetnie by się nadawały do
    współczesnych ciężarówek.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam